Esquema de temas
UD1 Selección e busca de clientes e provedores internacionais
Esta Unidade Didáctica pertenece á Unidade Formativa 1 Proceso de Negociación Internacional.
Aprenderemos sobre:
Instrumentos promocionais de apoio á exportación.
Factores de risco internos (clientela e provedores/as) e externos (conxuntura e mercado).
Licitacións e concursos internacionais.
Selección de provedores/as, clientela e intermediarios/as.
Emprego de soportes informáticos para informes e resultados de selección.
UD2 Establecemento das técnicas de comunicación internacionais segundo o protocolo e compoñentes culturais do pais
Esta Unidade Didáctica pertenece á Unidade Formativa 1 Proceso de Negociación Internacional.
Aprenderemos sobre:
Fontes de información sobre comercio internacional.
Medios e sistemas de comunicación internacional: tradicionais e TIC.
Proceso de comunicación.
Comunicación verbal e non verbal.
Entrevista.
Relacións públicas.
Protocolo internacional.
Emprego de soportes e ferramentas informáticas ao respecto. Sistema EDI e outros.UD3 Análise das técnicas de negociación internacional
Esta Unidade Didáctica pertenece á Unidade Formativa 1 Proceso de Negociación Internacional.
Aprenderemos sobre:
Etapas do proceso de negociación: preparación, desenvolvemento e consolidación da negociación internacional.
Técnicas de negociación internacional.
Diferenzas entre negociación nacional e internacional.
Elementos culturais na negociación internacional.
Estilos nacionais de negociación comercial en diferentes países: anglosaxón, francés, alemán, nipón, chinés, norteamericano, hispanoamericano, árabe, etc.
Factores de éxito nunha negociación internacional.
Emprego de programas informáticos ao respecto (procesadores de texto, táboas, presentacións gráficas, etc.).