Profesorado

Alumnado

Solicitude admisión para o curso 2022/2023

O prazo de presentación de solicitudes para a admisión de alumnado para o vindeiro curso 2022/2023 está aberta dende o 1 ata o 21 de marzo.

Entre o noso alumnado repartirase mañá venres unha folla para que certifiquen a súa permanencia no centro, que terán que entregar no centro firmada polos dous proxenitores ao final da semana que ven. No caso de non entregala perderán o dereito á reserva de praza no mesmo.

As solicitudes de admisión para alumnado que proceda de fóra do centro, ou para alumnado do noso centro que queira cambiar de centro educativo deberá presentarse no centro educativo solicitado en primeiro lugar, ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo  Común,  incluída  a  SEDE  ELECTRÓNICA,  para  o  que  se  precisará  de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

Poden consultar na páxina web as instruccións da Consellería e os documentos descargables.

Solicitude de reserva (permanencia) ED550A-C.pdf

Solicitude de reserva (permanencia) ED550A-G.pdf

Solicitude de reserva (1º Bacharelato) ANEXO-I-II_ED550A_RESERVA-1ºBAC-XERAL.pdf

Solicitude admisión ED550B-G.pdf

165.98 K

AdxuntoTamaño
ED550A-C.pdf1.33 MB
ED550A-G.pdf1.33 MB
ANEXO-I-II_ED550A_RESERVA-1ºBAC-XERAL.pdf165.98 KB
ED550B-G-20222023.pdf1.31 MB