Tarefa 07.05.

Envía o enlace, hiperenlazado e que abra en nova xanela á entrada do teu blogue onde teñas publicada a tarefa.

A entrada do teu blogue estará enlazada a un texto indicativo do tipo de tarefa que estás a realizar asi como o seu número de orde ou capítulo se é unha tarefa con varias entregas. Por exemplo:

MapaInteractivo_1 (se é a primeira entrada dunha serie delas relativa a mapas interactivos)
Scratch_3 (se é a terceira publicación da serie de xogos a realizar con Scratch)

MOI IMPORTANTE:
  • As entradas do blogue incluirán ademáis da etiqueta "inforeba" a etiqueta da tarefa, por exemplo "Mapa interactivo", "Scratch", "AppInventor",...
  • No caso de realizar tarefas por parellas sempre indicaredes nas entradas con quen o estades a facer eincluiredes enlaces tanto ó seu blogue como á etiqueta do seu blogue que inclúa as entradas da tarefa que estades a desenvolver.
  • O texto explicativo que acompaña ó recurso publicado na vosa entrada acada nesta 3ª avaliación unha importancia tan relevante que pode supoñer a metade da nota, esmerádevos na súa extensión e explicación do traballo realizado.
  • O curso péchase o 5 de xuño ás 23:55 horas, nin se pode entregar nada nin se correxirá ningunha tarefa enviada ou publicada con posterioridade a esa data. A semana seguinte teredes tope de exames e logo ídesvos de excursión. Tan só poderán entregar tarefas ata ás 23:55 do venres 17 de xuño aqueles alumnos que non teñan acadado o aprobado na materia e só para elo, e decir, logo do 5 de xuño non se poderán entregar tarefas conducintes a unha nota superior ó aprobado.