Tarefa 05.01: Peza en 3D acoutada.

Unha vez visionados os videotitoriais de Antonio Lomba xa podedes debuxar unha das pezas que tedes á vosa disposición na aula.

Cada parella realiza unha peza aínda que cada un dos compoñentes deba adxuntar a imaxe (exportada en formato .png) nesta tarefa.

Esta tarefa de Moodle é a primeira na que tedes que "subir" un ficheiro.

Neste caso teredes que ter gardado no equipo o arquivo con extensión .png (de imaxe) procedente do Sketch Up.

Traballaredes por parellas e cando rematedes a peza gardarédela, cada un na súa carpeta compartida persoal, co seguinte nome: peza3Dacoutada_nomeapelido.png. Unha vez feito enviarédela ó curso virtual seguindo as instrucións que tedes ó remate deste enunciado.

Aquí tes un exemplo de como debería ser a imaxe exportada do Sketch Up:

SketchUp

Clicades aquí embaixo en "Seleccionar archivo" ou "Examinar" - escolledes o arquivo - e logo clicades en "Engadir este ficheiro".

Criterios de Cualificación:
  • 40 ptos. Peza debuxada (descontarase pola presenza de liñas nas caras da peza que non sexan aristas).
  • 20 ptos. Peza correctamente acoutada.
  • 10 ptos. Vista escollida para a correcta visión da peza e das cotas.
  • 10 ptos. Peza coloreada.
  • 10 ptos. Formato png.