AVISO EDIXGAL:
O alumnado que non entregou o seu ordenador en xuño, deberá traelo ao instituto o venres 4/9/20 ás 10:00 h., cando acuda a recoller as notas de setembro.
MATRÍCULA EXTRAORDINARIA FORMACIÓN PROFESIONAL SETEMBRO 2020
FP BÁSICA |
Presentación da solicitude de admisión |
Desde o 1 de setembro ata as 13:00 h. do 11 de setembro |
Publicación da listaxe do alumnado admitido e non admitido |
14 de setembro |
|
O alumnado que sexa admitido deberá formalizar no centro educativo a súa matrícula |
Desde o 14 de setembro ao 21 de setembro |
|
CICLOS |
|
MATRÍCULA EXTRAORDINARIA ESO E BAC SETEMBRO 2020
A matrícula extraordinaria para o curso 2020-2021 realizarase presencialmente no centro en horario de 9:00 a 14:00 horas e nas seguintes datas:
CURSO |
IMPRESO MATRÍCULA |
DATA |
1º ESO |
07/09/2020 |
|
2º ESO |
||
3º ESO |
||
4º ESO |
08/09/2020 |
|
1º BAC |
Impreso matrícula [6] Autorizacións [7] |
|
2º BAC |
Impreso matrícula [8] Autorizacións [9] |
CALENDARIO EXAMES SETEMBRO
IMPORTANTE: Todo o alumnado que promocionou en xuño con materias suspensas, aínda que se matricule en xullo, ten que se examinar en setembro delas. De non facelo as levará pendentes cara o vindeiro curso.
O alumnado de 4º de ESO que TITULOU en xuño NON se ten que examinar.
Premendo na imaxe está o calendario [10]
XOVES |
3 |
10:00 horas Entrega de notas 2º BACH |
Xoves |
3 |
10:30-13:30 Prazo de reclamacións |
Venres |
4 |
10:00-13:00 Prazo de reclamacións – Resolución 2º BACH |
Venres |
4 |
10:00 horas Entrega de notas resto dos cursos |
|
|
10:30-13:30 Prazo de reclamacións |
Luns |
7 |
10:00-13:00 Prazo de reclamacións – Resolución ESO-1º Bach |
MATRÍCULA 2020-21
O prazo de matrícula para o curso 2020-2021 será do 1 ao 10 de xullo.
Para evitar aglomeracións farase co seguinte calendario:
1-2 xullo 1º ESO Impreso de matrícula [11]
3-6 xullo 2º ESO Impreso de matrícula [12]
7 xullo 3º ESO Impreso de matrícula [13]
8 xullo 4º ESO Impreso de matrícula [14]
9 xullo 1º Bacharelato Impreso de matrícula [15]
Autorizacións [16]
10 xullo 2º Bacharelato Impreso de matrícula [17]
Autorizacións [16]
Ciclos: O período de presentación de solicitudes do proceso de admisión a ciclos de formación profesional en rexime ordinario comeza o día 25 de xuño e remata o día 8 de xullo ás 13:00 horas.
http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-curso-2019-2020 [18]
O alumnado que se matricule en 1º de Ciclos terao que facer on line nesta dirección: https://www.edu.xunta.es/ciclosadmision/PaxinaInicio.do [19]
O alumnado que teña que matricularse en 2º de Ciclos terá que cubrir o Impreso de matrícula [20]
FPB: A matrícula será en setembro.
Documentación que hai que achegar:
1. Impreso de matrícula cuberto e asinado pola nai, pai ou titor/a legal, de ser o alumnado menor de idade.
2. Copia do DNI do alumno/a. En caso de non ter DNI presentarase copia do libro de familia.
3. Copia da tarxeta sanitaria (só o alumnado de 1º e 2º de ESO).
4. Certificación académica de Primaria, ESO ou Bacharelato para os que VEÑAN DOUTRO CENTRO. O alumnado dos centros adscritos CEIPs O Graxal, Portofaro e Wenceslao Fernández Flórez NON a teñen que traer.
5. Os que soliciten Sección Bilingüe, copia do boletín de notas do curso anterior ou copia da folla 6 do historial de Primaria (1º ESO).
6. Resgardo de pagamento do seguro escolar (1,12 € a ingresar mediante transferencia ou en caixeiro de ABANCA, nº de conta IBAN ES05 2080 0048 2130 4000 5264). Só para o alumnado de 3º ESO, 4º ESO, Bacharelato e Ciclos menor de 28 anos.
O impreso de matrícula e o resto da documentación pódense entregar na Secretaría do centro, nos prazos establecidos, ou PREFERIBLEMENTE enviar escaneado ao correo electrónico do IES:
ies.afonsox.cambre@edu.xunta.es
PARADAS BUSES
AUTOCARES ASICASA |
|||
Ruta |
Paradas |
|
|
1 |
Graxal (polideportivo), Instituto |
||
2 |
Graxal (polideportivo), Instituto |
||
3 |
Costa da Tapia (Mapfre), Instituto |
||
4 |
1ª quenda |
Costa da Tapia (Mapfre), Casa das Palmeiras, Instituto |
|
4 |
2ª quenda |
Casa das Palmeiras, Paraugas, Instituto |
|
5 |
Cruceiro de Bribes, Meixigo, Casal, Pontecela, Patiña, Cambre (praza), Instituto |
||
6 |
Cambre (praza), Instituto |
AUTOCARES ARRIVA |
|
Ruta |
Paradas |
7 |
As Revoltas, Priguiza, Lendoiro, Mota, Fraiz nº 28, Fraiz nº 10, Volteiro, Catro Camiños, Ponte autopista, Cruceiro-Pravio, Carpintería Hnos. Pan, Cambre-Drozo, Cambre, Instituto |
8 |
Quintán, Apeadeiro de Cecebre, Castros do Bosque, Bar Barbeito, Muíño Vello, Vilares, Gándara, Armental, Carballás, Os Fabas, Estorrentada, A Pega, Instituto |
DEVOLUCIÓN ORDENADORES EDIXGAL E LIBROS DE TEXTO
O xoves 25 e venres 26 hai que devolver os ordenadores E-Dixgal e os libros de texto correspondentes ao fondo de libros.
O alumnado que teña que examinarse en setembro NON devolverá o ordenador E-Dixgal ou os libros correspondentes ás materias que terá que recuperar. Nese caso será o 4 de setembro.
A entrega será escalonada seguindo este horario: [21]
Non se permitirá o acceso do alumnado que non porte máscara ou que veña fora da hora que ten asignada.
Os ordenadores teñen que vir co seu maletín, cargador e coa etiqueta identificativa co número.
ENTREGA DE NOTAS MARTES 23 XUÑO
As notas da avaliación ordinaria de xuño serán publicadas por AbalarMóbil o martes 23 de xuño.
Para quen o queira en papel, os boletíns tamén se entregarán ao longo da mañá e de xeito escalonado, para evitar aglomeracións:
11:00: 1º ESO A, 1º ESO B, 1º ESO C
11:20: 1º ESO D, 1º ESO E, 1º ESO F
11:40: 2º ESO A, 2º ESO B, 2º ESO C
12:00: 2º ESO D, 2º ESO E, 2º ESO F/PMAR
12:20: 3º ESO A, 3º ESO B, 3º ESO C
12:40: 3º ESO D, 3º ESO E, 3º ESO F/PMAR
13:00: 4º ESO A, 4º ESO B, 4º ESO C
13:20: 4º ESO D, 4º ESO E, FPB/CICLOS
13:40: 1º BACH
Non se permitirá o acceso do alumnado que non porte máscara ou que veña fora da hora que ten asignada.
CALENDARIO FINAL DE CURSO [22]
En 2º de Bacharelato a avaliación será o luns 8 de xuño pola tarde.
A entrega de notas farase o martes 9 pola mañá, de xeito escalonado para evitar aglomeracións.
2º Bach A 11:00 h
2º Bach B 11:30 h
2º Bach C 12:00 h
CALENDARIO DE RECOLLIDA DE MATERIAL NAS AULAS [23]
As familias que o desexen poden recoller o material do alumnado que queda nas aulas, nas datas que aparecen no calendario.
O LUNS 25 DE MAIO COMEZAN AS CLASES VOLUNTARIAS PARA O ALUMNADO DE 2º DE BACH E 2º DE CICLOS
O luns 25 ábrese o centro para o inicio das clases voluntarias, tanto para o alumnado de 2º de Bacharelato como para o de 2º de Ciclo Medio e de Ciclo Superior.
O horario de clases presenciais está adaptado ás novas circunstancias. O profesorado non presente continuará coa formación telemática.
Horario 2º FP Medio/Superior [27]
É obrigatorio o uso de mascarillas.
Gardarase en todo momento a distancia de seguridade (non xuntarse en grupos nos arredores do IES antes da entrada e no interior).
Protocolo de actuación [28] para o retorno a clase [28]
AVISO Fondo solidario libros e axudas material 2020-21 [29]
O prazo remata o 19 de xuño para todos, aproben en xuño ou setembro. [29]
Enlace á circular informativa [29]
A listaxe provisional de admitidos e excluídos será publicada no taboleiro de Secretaría o 10 de xullo. Reclamacións ata o 15 de xullo.
A listaxe definitiva publicarase o 14 de setembro.
Máis información http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros [30]
Enlace á aplicación FondoLIbros para a presentación telemática: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ [31]
HAY QUE CUBRIR E ENTREGAR O ANEXO I E O ANEXO II
Solicitude (Anexo I) [32] (Anexo I [33]I) [34]
1º ESO [35] | 2º ESO [36] |
3º ESO [37] | 4º ESO [38] |
1º BACH [39] | 2º BACH [40] |
FPB [41] | Ciclos Administrativo [42] |
CALENDARIO EXAMES XUÑO CICLOS ADMINISTRATIVO [43]
MODIFICADAS AS PROGRAMACIÓNS PARA ADAPTALAS ÁS CIRCUNSTANCIAS ACTUAIS
(Bloque Departamentos e Programacións, na esquerda da páxina)
FLEXIBILIZACIÓN DOS CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN [44]
Recuperación de materias pendentes do curso anterior
|
||
Bioloxía |
Exame presencial, venres 5 xuño, 10:00 horas |
|
Castelán |
Entrega traballos, luns 1 xuño |
Circular [45] |
Debuxo |
Entrega traballos, mércores 3 xuño, 12:00 horas |
Circular [46] |
Educación Física |
Entrega traballos, venres 5 xuño |
Ligazón aos traballos Unidade 1 [47] Unidade 2 [48] |
Filosofía |
Entrega traballos, maio. Proba extraordinaria, venres 5 xuño |
|
Física e Química |
Entrega traballos, luns 25 maio |
Circular [49] |
Francés |
Entrega traballos, venres 5 xuño |
|
Galego |
Proba parcial telemática, luns 1 xuño, 10:00 h. Proba final telemática, xoves 4 xuño, 10:00 h. |
|
Inglés |
Entrega traballos, luns 1 xuño |
Circular [50] Ligazón aos traballos 1º ESO [51] 2º ESO [52] 3º ESO [53] |
Matemáticas |
Entrega traballos, 27-28 maio, 11:00 horas Proba final presencial, martes 2 xuño |
Circular [54] |
Tecnoloxía |
Entrega traballos, xoves 4 xuño |
|
Xeografía e Historia |
ESO: entrega traballos, venres 29 maio, 12:00 h. Bach: Proba final presencial, xoves 28 maio, 10:00 horas |
|
Para maior información, deben consultar os diferentes documentos de adaptación da programación ás circustancias actuais, dispoñible no menú dos correspondentes departamentos, no bloque Departamentos (na esquerda da páxina)
AVISO DA SECRETARÍA
REAPERTURA DE PROCESOS ADMINISTRATIVOS
Infórmase que, a partir do 11 de maio, a Secretaría do IES abrirá pola mañá de 09:00 a 14:00 ao público, para atender aos procedementos administrativos habituais.
PROCEDEMENTO DE
ADMISIÓN DE ALUMNADO
Entre os procedementos que se reabren está o de Admisión de alumnado, que quedou interrumpido a consecuencia da emerxencia sanitaria. Os novos prazos, publicados pola Xunta de Galicia en Resolución do 5 de maio reflíctense no seguinte cadro.
NOVOS PRAZOS PARA O PROCEDEMENTO
DE ADMISIÓN DE ALUMNADO
PRAZO | PROCEDEMENTO |
Entre o 11 e o 18 de maio |
Presentación de formularios de admisión polos procedementos habituais establecidos na normativa |
Entre o 19 e o 26 de maio |
Presentación da documentación acreditativa do baremo |
Antes do 9 de xuño |
Publicación de listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (prazo de reclamacións de 3 días desde a publicación das listaxes) |
Ata o 26 de xuño |
Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos |
Do 1 ao 10 de xullo |
Prazo de matrícula ordinaria (xuño) |
Do 1 ao 10 de setembro |
Prazo de matrícula extraordinaria (setembro) |
As familias para aportar o padrón municipal teñen que solicitalo ao Concello.
O Concello non atende presencialmente, só o fai pola sede electrónica ou a través do correo registro@cambre.org [56]. Una vez solicitado, o Concello lles reenviará o padrón asinado electrónicamente.
Para alumnado e familias de (2, 3 ou 4º), para axudar na elección de itinerarios do próximo curso
TRABALLO NA CASA PARA O ALUMNADO
Para recursos das distintas materias e consultas a profesores:
https://www.edu.xunta.gal/centros/iesafonsoxcambre/node/258 [60]
Videotitoriais sobre os servizos dixitais educativos para docentes e familias: abalarMóbil, Agueiro, Webs Dinámicas e videoconferencias Webex [61]
ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO
Preman na imaxe para acceder ás diferentes actividades mentres dure a suspensión de clases
[62]
PAUTAS PARA AFRONTAR O DÍA A DÍA NA CASA
[63]
Notas da 2ª avaliación venres 3 de abril
Por decisión da Consellería, houbo que avaliar e facelo cos datos dos que se dispoñía ata o 13 de marzo.
Somos conscientes de que había moitos exames sen facer e que as circunstancias foron moi pouco propicias. As notas non son reais, son simplemente ORIENTATIVAS porque non foi unha avaliación normal.
De cara á 3ª avaliación xa se irá informando en canto teñamos novidades da Consellería ou do Ministerio de Educación.
Aqueles que NON teñan AbalarMóbil, e queiran recibir o boletín no seu correo electrónico, poden solicitalo aos TITORES ou ao correo do centro, no que debe constar o nome, apelidos e DNI da persoa que o solicita e o nome, apelidos, curso e grupo do alumno.
SUSPENSIÓN DAS CLASES e APRAZAMENTO EXAMES 2ª AVALIACIÓN
- Quedan suspendidas as clases a partires do luns 16 de marzo de xeito INDEFINIDO.
- A atención ao alumnado por parte do profesorado farase a través de diversas ferramentas telemáticas: aula virtual, páxina web do Instituto, espazo abalar...
- Para trámites ou consultas a atención telefónica e telemática será a través de:
- Os exames da 2ª avaliación que estaban pendentes de realizar faranse DESPOIS da Semana Santa, segundo o previsto nestes enlaces: OS EXAMES QUEDAN ANULADOS
- ESO e BACH: https://teamup.com/ks49wfdi2gbjobjyjq [64]
- CICLOS: https://teamup.com/ks75doujkgnedhqn9i [65]
- Para trámites administrativos (presentación de solicitudes de admisión, etc.) amplíase o prazo correspondente despois do final do estado de alarma.
- Estas disposicións poderán variar conforme ás circunstancias sanitarias e conforme ás instrucións da Consellería de Educación.
AVISO URXENTE CORONAVIRUS
Mañá, venres 13, o centro permanecerá aberto no seu horario habitual.
A asistencia para o alumnado será voluntaria, aínda que se recomenda que non veña.
Desde o luns 16 de marzo as clases se suspenden durante 14 días.
Recomendacións da Consellería de Sanidade [67]
ENTROIDO 2020
O venres 21 de febreiro teremos varias actividades de entroido no centro.
Haberá clase desde as 08:30 ata as 10:10.
A continuación teremos o Festival de Entroido ata as 13:30 horas.
A ANPA vai celebrar un concurso de doces. Quen desexe participar pode traelos ás dez da mañá.
Circular informativa [68]
Reserva de praza para o curso 2020-2021 [69] [70]
Para o alumnado dos centros adscritos (CEIP Graxal, CEIP Portofaro e CEIP Wenceslao Fernández Flórez), o prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de 1º ESO no IES Afonso X O Sabio é do 1 ao 17 de febreiro.
Deberá presentar no centro de orixe (actual) o formulario normalizado (ED550A) que pode descargar (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón [71].
Tamén a poderá cumprimentar ao través da aplicación admisiónalumnado, [55] presentándoa posteriormente no centro.
As listaxes de admitidos por este procedemento de reserva publicaranse antes do 29 de febreiro; a consulta deberá realizarse no centro no que está matriculado actualmente.
A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar a perda de prioridade.
Para o alumnado que non proceda dos centros adscritos, o prazo para presentar a solicitude de admisión é do 1 ao 20 de marzo.
Máis información nesta ligazón [72]
Admisión de alumnado 2020-2021 [69]
[70]
Calendario:
Reserva de praza | Do 1 ao 17 de febreiro |
Listaxes de reserva [73] | Antes do 29 de febreiro |
Publicación de vacantes [69] | Antes do 1 de marzo |
Presentación de solicitudes de admisión | Do 1 ao 20 de marzo |
Presentación de documentación xustificativa | Do 23 de marzo ao 7 de abril |
Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos [73] | Antes do 25 de abril |
Listaxes definitivas [73] | Antes do 15 de maio |
Formalización de matrícula | Do 25 de xuño ao 10 de xullo |
Prazo extraordinario de matrícula | Do 1 ao 10 de setembro |
BASES DO CONCURSO LOGO STAGE [74]
O IES Afonso X O Sabio está a participar nun proxecto Erasmus+ de nome Steps to achieve gender
equality - STAGE, unha das actividades que ternos que desenvolveré elexir un LOGO.
Entre os que se presenten a este concurso no noso centro elexiremos dous, que pasarán á
segunda fase do concurso no que se elexirá o logo definitivo do proxecto entre todas as propostas
de tódolos socios do proxecto.
ANÍMASTE A PARTICIPAR? [74]
Pendentes
Premendo na imaxe está o calendario de exames parciais de pendentes
Ligazón ao entorno virtual e de aprendizaxe
SEGURO OPCIONAL PARA O PORTÁTIL
Se o desexas, podes contratar un seguro anual (válido para o curso escolar 2019/2020 - dende setembro de 2019 ata agosto de 2020), que permite cubrir o risco dos danos no portátil non contemplados na garantía.
O custe anual do devandito seguro é de 49 € (I.V.E. incluído), e a súa contratación pode realizarse a través do Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento, realizando un pago anual mediante transferencia bancaria.
O seguro cubre os seguintes danos:
• Rotura de calquera componente do equipo (pantalla, carcasa, teclas, bisagras, conector de alimentación, outros conectores, ...).
• Rotura do cargador de alimentación.
O seguro NON cubre os seguintes danos:
• Roubo, furto, extravío ou perda, tanto do portátil, como do cargador de alimentación, ou do lápis.
• Rotura do lápis, ou da punta deste.
EN CASO DE AVARÍAS OU DÚBIDAS, CONTÁCTANOS
Se che xorden dúbidas sobre o uso da plataforma ou tes unha incidencia técnica podes contactar co Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento de luns a domingo a calquera hora, a través do teléfono 881 86 99 00, do correo electrónico soporte.premium@edu.xunta.gal [77], ou da mensaxería instantánea no número de WhatsApp 604 06 78 56 ou no Telegram na conta @Serviciopremiumedixgal
O Servizo Premium encargarase da xestión de avarías, incidencias, problemas e a aclaración de dúbidas e consultas sobre as ferramentas ou o equipamento que pais, nais, profesorado ou alumnado poidan ter no Proxecto Educación Dixital.
Ademais, para axilizar a resolución de incidencias tes á túa disposición no equipo portátil unha aplicación “Acerca da Maqueta Abalar” que, a través dun Código QR, simplificará a creación da incidencia ou consulta.
Folleto con máis información [78]
RUTAS DEFINITIVAS DE AUTOBÚS 2019-20 (Actualizadas 19-11-19)
Bus 1 O Graxal - IES [79] | Bus 5 Brives - IES [80] |
Bus 2 O Graxal - IES [81] | Bus 6 Cambre - IES [82] |
Bus 3 Mapfre - IES [83] | Bus 7 As Revoltas - IES [84] |
Bus 4 1ª quenda (dobraxe) Mapfre - IES [85] | Bus 8 Quintán - IES [86] |
Bus 4 2ª quenda Casa Palmeiras - IES [87] |
MOI IMPORTANTE:
1. Modificadas tódalas rutas de Graxal-O Temple e Cambre.
2. Os alumnos só poden subir no autobús que teñen asignado.
3. Para manter o dereito hai que facer un uso continuado do autobús.
4. O alumnado non lexítimo pode perder a praza en calquera momento se chegase algún alumno con dereito preferente.
Zonificacion PARADAS transporte O Temple-Graxal
Mapa [88]
Rúas [89]
CALENDARIO ESCOLAR [90]
O 16 de setembro comeza o curso.
Son días non lectivos o 20 de marzo e o 4 de maio de 2020.
INICIO CURSO 2019-20
O luns 16 de setembro comeza o curso escolar coa xornada de presentación para BACHARELATO e CICLOS de 12:30 a 13:30 horas.
O martes 17 haberá a xornada de presentación para a ESO e FPB de 12:30 a 14:00 horas. Compre telo en conta á hora de estar nas paradas de bus.
O mércores 18 o horario xa será o habitual (8:30-14:10 / Ciclos 15:00).
CALENDARIO EXAMES SETEMBRO
[91]
XOVES |
5 |
12:00 horas Entrega de notas |
Xoves |
5 |
12:00-14:00 Prazo de reclamacións |
Venres |
6 |
10:00-13:00 Prazo de reclamacións |
Venres |
6 |
13:00-14:00 Resolución reclamacións ESO-1º Bach |
Matrícula 2019-20
MATRÍCULA ORDINARIA |
Do 26 de xuño ao 10 de xullo |
|
ENSINANZA |
CURSO |
DATAS |
ESO |
1º |
26 ao 28 de xuño |
2º |
28 de xuño e 1 de xullo |
|
3º |
2 e 3 de xullo |
|
4º |
4 e 5 de xullo |
|
BACHARELATO |
1º |
9 de xullo |
2º |
8 de xullo |
|
CICLOS FORMATIVOS
MEDIO: XESTIÓN ADMINISTRATIVA
SUPERIOR: ADMINIS- TRACIÓN E FINANZAS
(período ordinario) |
Presentación de solicitudes de admisión |
24 xuño/2 xullo (ata 13:00 h) |
Listaxe provisional de solicitudes |
Consulte a páxina WEB: www.edu.xunta.es/fp [92] para unha información mais detallada dos prazos |
|
Reclamación a listaxe provisional |
||
Listaxe definitiva de solicitudes |
||
1ª adxudicación |
||
Matriculación 1ª adxudicación ou renuncia |
||
2ª adxudicación |
||
Matriculación 2ª adxudicación ou renuncia |
||
CICLOS FORMATIVOS (período extraordinario) |
Consulte a páxina WEB: www.edu.xunta.es/fp [92] para unha información mais detallada dos prazos |
|
FPB |
Entrega de solicitudes |
2-12 setembro ata ás 13.00 |
Matrícula |
13-20 setembro |
MATRÍCULA EXTRAORDINARIA. SETEMBRO. |
||
ENSINANZA |
CURSO |
DATAS |
BACHARELATO ESO |
4º ESO, 1º e 2º BAC 2º e 3º ESO 1º ESO |
5 de setembro (mañá e tarde de 16:30 a 19:00) 6 de setembro 9 de setembro |
[93]
O venres 21 de xuño haberá xornada normal de 08:30 a 14:10 horas.
Exames extraordinarios 2º bacharelato
AVISO Fondo solidario libros e axudas material 2019-20 [94]
O prazo remata o 21 de xuño para todos, aproben en xuño ou setembro. [94]
A listaxe provisional de admitidos e excluídos será publicada no taboleiro de Secretaría o 11 de xullo. Reclamacións ata o 17 de xullo.
A listaxe definitiva publicarase o 13 de setembro.
Máis información http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros [30]
Solicitude (Anexo I e II) [95]
1º ESO [96] | 2º ESO [97] |
3º ESO [98] | 4º ESO [99] |
1º BACH [100] | 2º BACH [101] |
FPB [102] | Ciclos Administrativo [103] |
CIENCIA NA RÚA 2019
O IES Afonso X O Sabio vai participar o sábado 4 de maio no XXIV día da Ciencia na rúa [104], de 11 a 19 h, no parque de Santa Margarita en A Coruña.
Imos estar no posto 40.
Plano do recinto [105]
EXPO ORIENTA 2019
O xoves 25 de abril terá lugar a Expo Orienta 2019, de 10 a 14 horas.
Participarán varias universidades, colexios e outras institucións.
Vai dirixida ao alumnado de 3º e 4º de ESO, Bacharelato, FPB e Ciclos.
As familias poden asisitir de 12:30 a 14:00 horas.
Circular informativa [106]
Exames finais de pendentes maio 2019
Premendo na imaxe vese o calendario de pendentes
CONVIVENCIA 2019
O noso agradecemento ao novo alumando axudante e mediador deste curso 2018-19.
ENTROIDO 2019
O venres 1 de marzo teremos varias actividades de entroido no centro para a ESO. O horario será de 10:30 ata as 13:30 horas.
Bacharelato e Ciclos terán clase normal de 08:30 ata as 13:20 horas.
A ANPA vai celebrar un concurso de doces. Quen desexe participar pode traelos ás dez da mañá.
Circular informativa [108]
As clases de PROA (Programa de Reforzo, Orientación e Apoio) comezarán o mércores 6 de febreiro e durarán ata mediados de xuño.
Serán luns e mércores, no seguinte horario:
16:30-18:30 1º ESO
18:30-20:30 2º ESO
Reserva de praza para o curso 2019-2020
Admisión e matrícula
Para o alumnado dos centros adscritos (CEIP Graxal, CEIP Portofaro e CEIP Wenceslao Fernández Flórez), o prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de 1º ESO no IES Afonso X O Sabio é do 1 ao 15 de febreiro.
Deberá presentar no centro de orixe (actual) o formulario normalizado (ED550A) que pode descargar (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón [109]. Tamén a poderá cumprimentar ao través da aplicación admisiónalumnado [55], presentándoa posteriormente no centro.
As listaxes de admitidos por este procedemento de reserva publicaranse antes do 28 de febreiro; a consulta deberá realizarse no centro no que está matriculado actualmente.
A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar a perda de prioridade.
Para o alumnado que non proceda dos centros adscritos, o prazo para presentar a solicitude de admisión é do 1 ao 20 de marzo.
Máis información nesta ligazón [110].
Resultado do sorteo anual de letras de prioridade no procedemento de admisión 2019/2020 [111]
Calendario:
Reserva de praza | Do 1 ao 15 de febreiro |
Listaxes de reserva [112] | Antes do 28 de febreiro |
Publicación de vacantes [113] | Antes do 1 de marzo |
Presentación de solicitudes de admisión | Do 1 ao 20 de marzo |
Presentación de documentación xustificativa | Do 23 de marzo ao 5 de abril |
Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos [114] | Antes do 25 de abril |
Listaxes definitivas [115] | Antes do 15 de maio |
Formalización de matrícula | Do 25 de xuño ao 10 de xullo |
Prazo extraordinario de matrícula | Do 1 ao 10 de setembro |
CALENDARIO DOS EXAMES DE PENDENTES
Premendo na imaxe aparece o calendario coas datas dos exames para o alumnado con materias pendentes
FESTIVAL DE NADAL
O venres entregaranse as notas da 1ª avaliación.
De 8:30 a 10:10 horas haberá clase normal e despois faremos o Festival de Nadal ata as 13:30.
As rutas dos buses se axustarán a ese horario.
ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018
As eleccións ao Consello Escolar serán o 27 de novembro.
Hai que elexir a 4 alumnos/as, 1 pai/nai, 1 membro do persoal non docente e 6 profesores/as.
Documentos:
1. Sorteo da Xunta electoral [117].
2. Constitución da Xunta Electoral [118].
3. Calendario Electoral [119].
4. Circulares informativas para o alumnado [120], familias [121], persoal non docente [122] e profesorado [123].
5. Notificación de candidatos e sorteo das mesas electorais [124].
6. Circular informativa alumnado e familias. [125]
7. Actas das eleccións: alumnado [126], pais e nais [127], profesorado [128].
8. Proclamación dos candidatos eiexidos [129].
HORARIO do PROFESORADO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS
AVISO REUNIONS INFORMATIVAS 8-9 OUTUBRO
A vindeira semana teremos reunións coas familias para tratar os seguintes temas:
- Información de carácter xeral sobre o curso
- Información do Departamento de Orientación.
- Presentación e reunión cos Titores.
O calendario de reunións será o seguinte:
1º ESO: LUNS 8 de outubro, ás 19:30 horas
2º ESO: LUNS 8 de outubro, ás 20:15 horas
3º, 4º ESO e FPB: MARTES 9 de outubro, ás 19:30 horas
BACHARELATO: MARTES 9 de outubro ás 20:15 horas.
RUTAS DEFINITIVAS DE AUTOBÚS 2018-19 (Actualización 10-01-19)
Zonificacion PARADAS transporte O Temple-Graxal
Mapa [88]
Rúas [89]
Bus 1 O Graxal - IES [131] | Bus 5 Brives - IES [132] |
Bus 2 O Graxal - IES [133] | Bus 6 Cambre - IES [134] |
Bus 3 Mapfre - IES [135] | Bus 7 As Revoltas - IES [136] |
Bus 4 1ª quenda (dobraxe) Mapfre - IES [137] | Bus 8 Quintán - IES [138] |
Bus 4 2ª quenda Casa Palmeiras - IES [139] |
MOI IMPORTANTE:
1. Modificadas tódalas rutas de Graxal-O Temple e Cambre.
2. Os alumnos só poden subir no autobús que teñen asignado.
3. Para manter o dereito hai que facer un uso continuado do autobús.
RUTAS PROVISIONAIS DE AUTOBÚS 2018-19 (Actualizadas 16-09-18)
Bus 1 O Graxal - IES [140] | Bus 5 Brives - IES [141] |
Bus 2 O Graxal - IES [142] | Bus 6 Cambre - IES [143] |
Bus 3 Mapfre - IES [144] | Bus 7 As Revoltas - IES [145] |
Bus 4 1ª quenda (dobraxe) Mapfre - IES [146] | Bus 8 Quintán - IES [147] |
Bus 4 2ª quenda Casa Palmeiras - IES [148] |
MOI IMPORTANTE:
1. As rutas son provisionais. O alumnado que aparece é o que TEN DEREITO.
2. O alumnado que NON é usuario lexítimo será asignado aos buses non vindeiros días, en función das prazas dispoñibles.
3. Terán dereito preferente os alumnos máis novos.
4. Os alumnos só poden subir no autobús que teñen asignado.
5. Para manter o dereito hai que facer un uso continuado do autobús.
CALENDARIO ESCOLAR [149]
O 17 de setembro comeza o curso.
Son días non lectivos o 2 de novembro e o 18 de marzo.
INICIO CURSO 2018-19
O luns 17 de setembro comeza o curso escolar coa xornada de presentación para BACHARELATO e CICLOS de 12:30 a 13:30 horas.
O martes 18 haberá a xornada de presentación para a ESO e FPB de 12:30 a 14:00 horas.
O mércores 19 o horario xa será o habitual.
AVISO URXENTE
Devolución libros e ordenadores
O luns 10 é o derradeiro día para a devolución dos libros do fondo.
O alumnado que pase de 2º a 3º de ESO tamén ten que devolver os ordenadores prestados.
Non devolvelos significa que este curso non terán dereito ás axudas.
CALENDARIO EXAMES SETEMBRO
MÉRCORES |
5 |
11:00 horas Entrega de notas 2º BACH |
Mércores |
5 |
11:30-13:30 Prazo de reclamacións |
Xoves |
6 |
10:00-13:00 Prazo de reclamacións – Resolución 2º BACH |
Xoves |
6 |
12:00 horas Entrega de notas resto dos cursos |
|
|
12:30-13:30 Prazo de reclamacións |
Venres |
7 |
10:00-13:00 Prazo de reclamacións – Resolución ESO-1º Bac |
PRAZOS MATRÍCULA 2018-19
AVISO Fondo solidario libros e axudas material 2018-19 [155]
Está aberto o prazo para pedir o [155]Fondo Solidario de libros e axudas de material [155] para o vindeiro curso. O prazo remata o 22 de xuño para todos, aproben en xuño ou setembro. [155]
A listaxe provisional de admitidos e excluídos será publicada no taboleiro de Secretaría o 12 de xullo. Reclamacións ata o 18 de xullo.
A listaxe definitiva publicarase o 14 de setembro.
Máis información http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros [30]
Solicitude (Anexo I e II) [156]
1º ESO [157] | 2º ESO [158] |
3º ESO [159] | 4º ESO [160] |
1º BACH [161] | 2º BACH [162] |
1º FPB [163] | 2º FPB [163] |
Ligazón ao entorno virtual e de aprendizaxe
Exames finais de pendentes maio 2018
Premendo na imaxe vese o calendario de pendentes
Admisión alumnado Curso 2018-19
Instrucións xerais da Consellería de Educación [166]
Instrucións para a provincia de Coruña [167]
Formulario de admisión [168]
Admisión fora de prazo. Impreso de solicitude. [169]
Número de vacantes dispoñibles [170]
Lista de admitidos alumnado centros adscritos en 1º de ESO [171]
Lista DEFINITIVA alumnado admitido e non admitido procedente doutros centros [165]
ENTROIDO 2018
O venres 9 de febreiro teremos varias actividades de entroido no centro para a ESO. O horario será de 10:30 ata as 13:30 horas.
Bacharelato e Ciclos terán clase normal de 08:30 ata as 14:10 horas.
A ANPA vai celebrar un concurso de doces. Quen desexe participar pode traelos ás dez da mañá.
Circular informativa [172]
PROA
O Programa de Reforzo, Orientación e Apoio comezará a funcionar o luns 5 de febreiro.
O horario será:
1º de ESO, luns e mércores de 16:30 a 18:30.
2º de ESO, luns e mércores de 18:30 a 20:30.
As paradas do autobús están aquí [173].
Previsiblemente, o derradeiro día será o mércores 13 de xuño.
Circular informativa DECEMBRO [174]
Calendario de pendentes
HORARIO do PROFESORADO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS
Calendario escolar 2017-2018 [176]
O 15 de setembro comeza o curso.
Son días non lectivos o 13 de outubro e o 30 de abril.
Certame de artigos xornalísticos Carlos Casares [179]
O prazo de presentación remata o 11 de maio.
Agradecemos a participación e a difusión máxima do certame.
Eleccións ao Consello Escolar 2016
As eleccións serán o martes 29 de novembro.
Actas das mesas electorais cos resultados premendo na imaxe.
GUÍA DA LOMCE