Esquema de temas
Xeral
Plan de acción
Teremos que desenvolver o plan de acción partindo do dafo e seguindo as indicacións da segunda xornada de formación...
SESIÓN DE TRABALLO LUNS 9 DE MAIO 2022
- Entra na sala de videoconferencia
- Abre o editor colaborativo
Neste editor poderemos rematar o Plan de Acción poñendo as accións para cada obxectivo
Recentes aclaracións e recomendacións para definir os obxectivos e as accións do Plan de Acción.
Neste espazo podedes engadir propostas para a elaboración do plan de acción
Axuda para completar as táboas do Plan de Acción :
(1) Establecer e numerar OBXECTIVOS “SMART” que sexan:
a. Específicos (Specific), deben ser o máis concretos posible. A lectura do obxectivo por parte de calquera membro do claustro debe permitir comprender exactamente que se pretende facer e como.
b. Medibles (Measurable), deben responder a metas cuantificables. Se o obxectivo non é medible, non poderemos saber cando foi acadado.
c. Alcanzables (Achievable), é dicir, poden e deben ser ambiciosos, pero posibles;
d. Relevantes (Relevant), debemos formular obxectivos que conleven un beneficio importante para a organización educativa.
e. Definidos no tempo (Time bound), isto facilitaranos identificar as distintas etapas e fitos que permitirán acadalos.
Para cada obxectivo se establecerá a persoa responsable do seu seguimento.
No conexto da avaliación do Plan, se reflictirá na propia táboa a consecución ou non do obxectivo en cuestión marcando a opción correspondente (Acadado o Non acadado).
(2) INDICADORES: Permitirán avaliar a consecución ou non dos obxectivos. Os indicadores deben ser claros e medibles, e respostar a escalas numéricas.
(3) VALOR de PARTIDA: Debe ser o valor do indicador (claro e numérico) da situación inicial do centro
(4) VALOR PREVISTO: Cantidade numérica do indicador que queremos alcanzar cunha data límite para acadalo.
ACCIÓNS A DESENVOLVER:
(5) DESCRICIÓN: Establecer e numerar accións concretas e necesarias, para desenvolver o obxectivo (Para o obxectivo 1, a primeira acción nomearase AO1.1., a segunda AO1.2. e así sucesivamente).
(6) RESPONSABLES: Son as persoas implicadas e responsables de cada acción.
(7) DATA PREVISTA FIN : Data concreta na que se espera finalizaría a acción completamente.
(8) RECURSOS NECESARIOS: Recursos que precisaremos para poder completar esa liña (equipamento, persoal, infraestruturas orzamento,..)
(9) VALORACIÓN DA ACCIÓN: No contexto do seguimento do Plan de Acción é preciso valorar (mediante unha valoración sucinta) o logro de
cada acción de mellora en función da temporalización prevista.
(10) ESTADO: Utilizar esta mesma táboa para reflictir de xeito rápido na avaliación do Plan a situación de cada acción en relación co grao de desenvolvemento.
Neste documento está o DAFO realizado no noso centro.
DAFO
Nestes días traballaremos aquí analizando o SELFIE e faremos o DAFO empregando as actividades de tipo BOARD nas que podedes engadir contidos dando no + ou facendo dobre clic có rato en cada apartado para editalo.
O martes 19 de abril teremos unha sesión de traballo para analizar os resultados do DAFO para facer o Plan Dixital.
Actividades e recursos:
- BOARD para DAFO con categorías: (primaria e secundaria) Na que realmente traballaremos para facer o DAFO definitivo
- Análise SELFIE: (primaria e secundaria) Analizamos aquí os apartados do SELFIE
- Cartafol MATERIAIS: Contén todo o necesario para traballar. De especial importancia o SELFIE e o CDD que fixemos no centro
- Cartafol Documentación: Documentos e vídeo de axuda para usar o BOARD e facer o DAFO
- BOARD para DAFO : vale para facer probas e aprender a engadir contidos
Materiais e recursos para a análise DAFO (SELFIE, CDD...)
Documentos empregados na sesión de formación do 21 de marzo e outros documentos de de interese (SELFIE, BOARD, DAFO)