Benvid@s ao CPI Mosteiro Meis

Indicacións para o inicio do curso na ESO

Actualización protocolo COVID

Ao longo desta semana a Consellería de Cultura, Educación e Universidade publicou novos documentos para a adaptación ao contexto da covid-19. Máis info

Servizo de comedor

Consulte os menús

Servizo de transporte

Saída do transporte escolar dende o centro:

Luns:

• Saída do transporte para educación primaria ás 15:00 horas.
  • Saída do transporte para ESO ás 18:10 horas.

Resto de días da semana:

• Saída conxunta EP e ESO ás 15:50

Entrada no centro

A hora de entrada será a habitual (9:15 h). Para evitar aglomeracións, o alumnado deberá situarse no pavillón, desde onde se organizará a entrada gradual ao centro seguindo as indicacións do profesorado.

Novas sobre a situación relativa ao inicio de curso

O equipo directivo do CPI Mosteiro-Meis informa:

1- O director do centro deu positivo en Covid o luns 7 de setembro.

2- Ao longo desta semana o equipo directivo, profesores e demais persoal do centro que estivo en contacto estreito con director, foi sometido a test PCR.

3- Hoxe coñecéronse os últimos resultados dos test. Todos sairon negativos, é dicir, ninguén dos que estiveron en contacto co director está actualmente contaxiado.

4- Aínda así todas estas persoas permanecerán en cuarentena preventiva.

5- A petición do equipo directivo, o servicio de limpieza fixo unha desinfección TOTAL das instalacións do centro. Esta demanda foi acordada seguindo as recomendacións da directiva da ANPA, Concello, familias e directiva e persoal do centro.

6- Por todo isto, transmitimos a total garantía para inicio do curso con normalidade a partir do vindeiro luns 14 de setembro. Polo que recomendamos que leven aos seus fillos e fillas ao centro.

7- O comezo das clases en ESO será a partir do 23 de setembro.

8- O servizo de transporte funcionará con normalidade. Mentres non dea comezo o servizo de comedor o regreso será ás 14:30.

Comunicado do CPI Mosteiro-Meis:

Lamentamos profundamente a situación de incerteza xerada. Os nosos esforzos centráronse en procurar unha solución que garanta a apertura do curso con garantías de seguridade. Estivemos facendo xestións ata o último minuto e esgotando todas as vías. Todo isto provocou o retraso nesta comunicación. Tendo a todo o equipo directivo, orientadora, conserxe e 2 profesores en corentena e agardando o resultado das probas PCR, non compartimos a decisión da Consellería de manter o calendario escolar. Aínda así, o centro terá que abrir mañá sen servizo de comedor. Convocouse unha folga de profesores en toda Galicia pero está garantido o cumprimento dos servizos mínimos establecidos pola Consellería. Aínda que para o conxunto de profesores do centro non parece unha solución axeitada, acataremos esta decisión adoptada pola Consellería. O servicio de transporte escolar na volta cara a casa será as 14:30

Listaxe definitiva de persoas usuarias do comedor (setembro de 2020)

Achégase a listaxe definitiva de persoas usuarias do comedor, que poden consultar nesta ligazón.

Se detectan que falta algunha persoa na lista, póñanse en contacto co centro, por vía telefónica, tan axiña como lles sexa posible.

Aviso importante

Por mor dun caso positivo en covid-19, a actividade do CPI de Mosteiro-Meis reducirase aos servizos mínimos nos próximos días, mentres se realizan as probas necesarias para garantir que o edificio sexa un lugar seguro.

Se precisan poñerse en contacto co centro, poden facelo por teléfono: 886 15 13 79.

Publicaranse nesta mesma páxina web todas as novidades que vaian xurdindo en relación con esta cuestión.

Inicio do curso 2020-2021

Servizo de transporte

Saída do transporte escolar dende o centro:

Luns:

• Saída do transporte para educación primaria ás 15:00 horas.
  • Saída do transporte para ESO ás 18:10 horas.

Resto de días da semana:

• Saída conxunta EP e ESO ás 15:50

Reunión informativa coas familias do alumnado de Educación Primaria

O luns, 7 de setembro, realizarase unha reunión coas familias do alumnado de Educación Primaria ás 19.00 h, nas bancadas da cancha de baloncesto do centro

O encontro ten como finalidade informalas das medidas que se van tomar no CPI de Mosteiro-Meis para a adaptación ao contexto da covid-19, así como resolver as dúbidas que poidan ter.

Incorporación gradual do alumnado no curso 2020-2021

O inicio do curso 2020-2021 realizarase de xeito gradual. As datas de inicio marcadas para cada un dos niveis impartidos no CPI de Mosteiro-Meis son as seguintes:

• 10 de setembro: 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.
  • 11 de setembro: 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.
  • 16 de setembro: 1º e 2º de ESO.
  • 17 de setembro: 3º de ESO.
  • 18 de setembro: 4º de ESO.

Poden consultar toda a información relativa a esta cuestión na Resolución do 1 de setembro de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/21.