LISTAS DE ADMISIÓN

Xa están publicadas as listas de admisión definitiva de alumnado para o curso 2021-2022. Poden consultarse no taboleiro de información do centro.

BENVIDA

NON NOS VENCERÁS

Entroido 2021

Neste ano tan atípico, non quixemos quedar sen celebrar o noso Entroido. Grazas pola vosa colaboración!!!

Protocolo para acceder ás clases virtuais.

Desde o centro educativo estase a facilitar o seguimento do proceso educativo do alumnado que ten que permanecer nas súas casas a causa da actual situación de pandemia.

O alumnado afectado deberá seguir as clases virtuais, salvo que non se atope en adecuadas condicións de saúde ou por causas debidamente xustificadas.

As clases virtuais están destinadas unicamente ao alumnado que se atope nalgunha das seguintes situacións:

 Alumnado con diagnóstico COVID-19 confirmado.

 Alumnado coa consideración de contacto estreito dunha persoa con diagnóstico

confirmado.

 Alumnado que convive con algunha persoa con diagnóstico COVID-19 confirmado.

 Alumnado que convive con algunha persoa sospeitosa de padecer a COVID-19.

 Alumnado con síntomas compatibles con COVID-19.

Para poder acceder ás clases virtuais os responsables legais comunicarán a situación ao Equipo COVID (Whatsapp ao 676874513) do centro achegando a xustificación correspondente, cun documento oficial ou co modelo de declaración responsable que está na páxina web do centro.

Calquera outra situación terá que ser consultada ao director ou Equipo COVID en horario escolar no teléfono do centro.

SOLICITUDE E INFORMACIÓN DA MATRÍCULA

Os Bolechas visitan o cole

Braulio tuber visitou Maside!!!!

Por fin temos acceso a este vídeo.

A TVG publicouno estes días na súa páxina web.

Foi unha gravación realizada o curso pasado cos nenos que cursaban cuarto de primaria. Nela vemos aos alumnos, que actualmente cursan quinto, falándonos dos cómics e contestando ás preguntas de Braulio, un dos personaxes dos Bolechas.

Esperamos que vos guste!!

Gala Anticovid

Neste enlace podedes ver a gala que tivo lugar o día 22 de decembro no auditorio do Carballiño.

PLAN DE ACOLLIDA CPI TERRAS DE MASIDE

DIRECTRICES EQUIPO COVID