Final de curso

por ELSA VEIGA SÁNCHEZ -

DISFRUTADE DAS MERECIDAS VACACIÓNS, E REPASADE SI TEDES TEMPO PLANTAS E ECOSISTEMAS - ALGÚN XA O FIXESTES- 

MOI BÓ TRABALLO NA AV!

NON PERMITADES QUE O VIRUS GAÑE ESTA BATALLA!

ELSA.

método científico

por Usuario eliminado -

Ola, Elsa. Teño unha dúbida, como xa dixeron outros compañeiros non deixa abrir o espazo no que está o método científico. Eu busquei en internet, pero hai cousas que non veñen, entón esperamos a que se poida ou buscamos por internet?

Un saúdo.

tarefas para esta semana

por Usuario eliminado -

Ola profe, como xa che comentou a Árbore a tarefa do Método Científico séguese sen ver. A tarefa de características de invertebrados se lle dou a texto non me abre nada, cal é o exercicio que queres que fagamos deste tema e aparece duas veces o de elixe unha tarefa, temos que facer dúas?

ELIXE UNHA TAREFA

por Usuario eliminado -

Ola, Elsa.

Hai dúas carpetas para enviar unha tarefa elixida por nós. A primeira xa estaba hai uns días e hoxe hai outra nova que pon o mesmo. Hai que elixir dúas, unha para cada carpeta, ou só unha, porque eu ía enviar a que fixen á primeira carpeta. 

Un saúdo.

Fecundación externa e interna

por Usuario eliminado -

Ola Elsa!

Ao entrar no tema 11, no exercicio de fecundación externa e interna e clicar no enlace do texto para facer a tarefa, non funciona, pon NOT FOUND. Intenteino onte varias veces e hoxe segue igual. ¿Como facemos?

Un saúdo, Miguel.

Vídeos XeoClip

por Usuario eliminado -

Ola, Elsa. Hoxe estaba vendo a tele e descubrín que na TVG2, ao mediodía, estaban dando os vídeos de XeoClip e falaban sobre a historia da Terra (o periodo Precámbrico). Un saúdo.

10 ROCHAS SEDIMENTARIAS

por ELSA VEIGA SÁNCHEZ -

Árbore, SÍLEX está ben ( mineral, pero tamén rocha sedimentaria.  SIENITA é magmática plutönica.  Hai 1 fallo no exercicio de proyectp biosfera. MEC.

DISCULPADE .