Publicacións para traballar as masculinidades - Pica neste enlace

portada  https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30562

"Recollemos deseguido algunhas publicacións de interese para traballar sobre as masculinidades (novas masculinidades, masculinidades tóxicas, masculinidades disidentes) co fin de deconstruír as condutas tóxicas asociadas á masculinidade tradicional e mais co fin de paliar as fendas de xénero que lles afectan negativamente aos homes (menor presenza no sistema educativo, peores indicadores de éxito escolar, peor coidado da saúde, maiores condutas de risco etc.)."

Educar a un niño en el feminismo. Porque ellos también pueden cambiar el mundo (2020). Iria Marañón. Ed. Plataforma.

WeToo. Brújula para jóvenes feministas (2019). Octavio Salazar. Ed. Planeta.

"Masculinidades" (2019). Lola Varela. Nós. Artigo consultable na rede.

Papá por que non pintas as ullas de cores. Educando (construíndo) masculinidades disidentes (2019). Jorge García Marín. Ed. Galaxia.

APA Guidelines for Psychological Practice with Boys and Men (2018). Ed. American Psiychological Association. Descargable na rede.

La caída del hombre. Una guía pormenorizada para la necesaria actualización del sistema operativo de la masculinidad (2018). Grayson Perry. Ed. Malpaso.

El hombre que no deberíamos ser. La revolución masculina que tantas mujeres llevan siglos esperando (2018). Octavio Salazar. Ed. Planeta.

Autorretrato de un macho disidente (2017). Octavio Salazar. Ed. Huso.

Masculinidades. Materiales para la formación y el debate (2017). Ed. Consejería de Igualdad del Cabildo de Gran Canaria. Descargable na rede.

Nuevos hombres buenos. La masculinidad en la era del feminismo (2017). Ritxar Bacete. Ed. Península.

Masculinidades y feminismo (2017). Jokin Azpiazu Carballo. Ed. Virus.

"Revisar la masculinidad, una condición para la igualdad" (2017). Mercedes Oliveira Malvar. Descargable na rede.

Masculinidades alternaturas en el mundo de hoy (2015). Ángels Carabí e Josep M. Armengol (eds.). Ed. Icaria.

La igualdad en rodaje, masculinidades, género y cine (2015). Ocatvio Salazar. Ed. Tirant.

A fuego lento. Cocinando ideas para una intervención grupal con hombres desde una perspectiva de género (2015). Fundación CEPAIM. Descargable na rede.

Masculinidades y población adolescente. Erick Pescador Albiach. Descargable na rede.

Masculinidades y ciudadanía. Los hombres también tenemos género (2013). Octavio Salazar. Ed. Dykinson.

Los nuevos hombres nuevos. Los miedos de siempre en tiempos de igualdad (2009). Miguel Llorente. Ed. Destino.

Mi marido me pega lo normal. Agresión a la mujer: realidades y mitos (2009). Miguel Llorente. Ed. Planeta.

La masculinidad a debate (2008). Ángels Carabí e Josep M. Armengol (eds.). Ed. Icaria.

La dominación masculina (2006). Pierre Bourdieu. Ed. Anagrama.

Los chicos también lloran: identidades masculinas, igualdad entre los sexos y coeducación (2004). Carlos Lomas (ed.). Ed. Paidós.

"Las nuevas paternidades" (2003), en Cuadernos de trabajo social. Luis Bonino

"Los varones ante el cambio de las mujeres" (1998), en Lectora: revista de dones y textualitat. Luis Bonino.

Pódense consultar tamén as seguintes páxinas webs para afondar na atención do alumnado no ámbito educativo:

Prema na ligazón https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30562 para abrir o recurso.