V2001010 - Manipulación de novos refrixerantes en instalacións frigoríficas e de climatización
Esquema de temas
-
-
Novas xerais e anuncios; este será o canal FUNDAMENTAL de comunicación entre as persoas de este curso
-
É moi ambicioso (posiblemente) pero cada un chegará ate onde poida; e se atasca...."non pasa nada" segues a práctica con un dos teus compañeiros; neste curso estas para APRENDER (cada un o seu ritmo e dende o seu punto de partida).....E ESO É O QUE TE TES QUE LEVAR!!!
-
-
Isto FOI, É e SERÁ a base para calquer BO TÉCNICO neste sector.
-
Podes aproveitar o que consideres para a elaboración dos teus futuros temas
-
Video elaborado polo docente do curso que serve de repaso e fincapé o IMPORTANTE desta ferramenta BASE
-
Folla de cálculo para a súa resolución
-
Folla de cálculo para a súa resolución
-
Da a túa xustificación
-
-
Plasmaremos a situación actual do sector
-
Podes aproveitar o que consideres para a elaboración dos teus futuros temas
-
-
Colleremos hidrocarburos usados en combustión (baixo custo) e seguiremos o procedemento para poder recuperalos para uso en circuitos frigoríficos poñendo fincapé nas medidas de seguridade do proceso.
-
Este é o documento de explicación de esta práctica, así como os pasos e medidas a tomar para a sua realización. POR REALIZAR, TROCAR FICHERO
-
POSIBLE futura PRACTICA moi didactica cos vosos alumnos
-
-
Nesta práctica traballaremos con distintos refrixerantes e con R-290 cargando e axustando un simulador e unha pequena cámara frigorífica de conservación.
-
Este é o documento de explicación de esta práctica, así como os pasos e medidas a tomar para a sua realización.
-
Taboas, presións, comparativas, estudios de seguridade.....usando hidrocarburos como refrixerantes.
-
POSIBLE futura PRACTICA moi didactica cos vosos alumnos
-
-
Sobre unha unidade MULTISPLIT (3x1) de aire acondicionado orixinal de R-410A colleremos un dos 2 circuitos xemelgos e o adaptaremos ao R-32 (veremos se é posible) e compararemos resultados de funcionamento R-410A fronte R-32.
-
Este é o documento de explicación de esta práctica, así como os pasos e medidas a tomar para a sua realización.
-
Para cálculo de potencias entregadas en modo frío máquinas de aire.
-
-
6 Manipulación e recuperación de refrixerantes (o refrixerante nas instalacións, nin se crea nin se destrue... se o facemos ben)
Estudaremos os procedementos de trasvase de refrixerantes e sistemas de búsquedas de fugas, ademais de tratar o procedemento de revisións e búsqueda de fugas periódicas.
-
Podes aproveitar o que consideres para a elaboración dos teus futuros temas
-
Estan os manuais da instrumentación que usaremos nas prácticas
-
-
Veremos o proceso previo a seguir para calcular a carga de refrixerante previamente; así como o cálculo de carga máxima de refrixerante marcada pola lexislación en función da instalación.
-
Podes aproveitar o que consideres para a elaboración dos teus futuros temas
-
Podes instalar esta aplicación para móbil e facer as comprobacións de carga máxima de refrixerante
-
No seguinte documento explicanse tódalas peculiaridades dos refrixerantes lixeiramente inflamábeis.
-
-
Estableceremos o procedemento de posta en marcha de instalacións frigoríficas e de climatización marcado pola lexislación e levado aos procedementos prácticos.
-
Podes aproveitar o que consideres para a elaboración dos teus futuros temas
-
Guía para a adaptación de instalacións existentes aos novos refrixerantes.
-
-
Procederemos á carga e axuste posterior de 2 instalacións semi-industriais de propano. Unha instalación de climatización aire-auga orixinal de R-22 adaptada a R-290 e unha instalación de conxelación orixinal de R-22 trocada hai 10 anos a R-507A e adaptada no último ano a R-290.
-
Este é o documento de explicación de esta práctica, así como os pasos e medidas a tomar para a sua realización.
-
POSIBLE futura PRACTICA moi didactica cos vosos alumnos
-
-
Colleremos unha instalación semi-industrial de conxelación en cascada con R-134a; procedendo a súa carga e axuste posterior valorando a súa adaptación a R-1234yf chegando, se fose posible, ao cambio por este novo refrixerante.
-
Este é o documento de explicación de esta práctica, así como os pasos e medidas a tomar para a sua realización.
-
-
Documentación xerada no desenrrolo do proxecto premiado no 2014 e que permite aproveitar didácticamente os resultados ademais de poder reproducir as instalacións.
-
Aquí están tódolos esquemas xerados para o desenrrolo do proxecto SENDO ESTOS DOCUMENTOS probablemente, OS MAIS IMPORTANTES que permiten chegar a un resultado satisfatorio; xa que neles se resume calquer estudo previo.
-
Figuran distintos documentos elaborados polos profesores participantes cun obxetivo didáctico de uso nas clases
-
-
Documentación xerada no desenrrolo do proxecto premiado no 2016 e que permite aproveitar didácticamente os resultados ademais de poder reproducir as instalacións.
-
Aquí están tódolos esquemas xerados para o desenrrolo do proxecto SENDO ESTOS DOCUMENTOS probablemente, OS MAIS IMPORTANTES que permiten chegar a un resultado satisfatorio; xa que neles se resume calquer estudo previo.
-
Figuran distintos documentos elaborados polos profesores participantes cun obxetivo didáctico de uso nas clases
-
-
Documentación xerada no desenrrolo do proxecto premiado no 2018 e que permite aproveitar didácticamente os resultados ademais de poder reproducir as instalacións.
-
Aquí están tódolos esquemas xerados para o desenrrolo do proxecto SENDO ESTOS DOCUMENTOS probablemente, OS MAIS IMPORTANTES que permiten chegar a un resultado satisfatorio; xa que neles se resume calquer estudo previo.
-
Figuran distintos documentos elaborados polos profesores participantes cun obxetivo didáctico de uso nas clases
-
-
Para profundizar ou ter outros puntos de vista do material tratado neste curso
-
Estos ultimos anos esta sendo un espazo onde se tratan as ultimas novedades do sector
-
Páxina na cal simplemente matriculándose tense acceso a distintos cursos curtos con avaliación final nos sectores da refrixeración e climatización.
-
Unha fonte de videos actualizados, relativamente curtos, de formación tanto no sector da refrixeración como no da climatización.
-