Esta actividade está enfocada a profesorado de linguas estranxeiras que desexa mellorar a súa competencia dixital e manexar a aula virtual como ferramenta complementaria da súa clase presencial.
Obxectivos:
1.Conectar a miña clase presencial coa aula virtual: motivar fóra da aula.
2.Actualizar os usos oral e escrito en lingua francesa e en lingua inglesa.
3.Crear material para a miña aula presencial o virtual.
Contidos:
1.Reflexión sobre a autoaprendizaxe.
2.Actualización das competencias orais e escritas dentro e fóra da aula.
3.Creación de actividades motivadoras e lúdicas para todos os niveis de lingua.
4.Desenvolvemento das competencias dixitais aplicadas ás linguas estranxeiras.
- Profesor/a: Susana Aldao
- Profesor/a: Laurence Guillas
- Profesor/a: Belén Junquera
Esta actividade está dirixida a persoal docente de calquera especialidade de linguas estranxeiras e céntrase principalmente en mellorar a competencia didáctica e competencia comunicativa.
Obxectivos:
1. Desenvolver a competencia comunicativa do profesorado e a súa autonomía investigadora.
2. Enriquecer as boas prácticas educativas con distintos recursos analóxicos e dixitais.
3. Actualizar a formación metodolóxica do profesorado a través da súa lingua de aula: alemán, francés, inglés, italiano e portugués.
Contidos:
1. Análise de temáticas transversais e relevantes para o proceso de ensino-aprendizaxe.
2. Recursos para a mellora das prácticas educativas.
3. Estratexias para o desenvolvemento das destrezas de expresión e mediación orais en alemán, francés, inglés, italiano e portugués.
- Profesor/a: Modesto Corderi Novoa
- Profesor/a: Jorge Goldar Diéguez
- Profesor/a: Paula Gómez Cernadas
- Profesor/a: Xabier Marqués
- Profesor/a: Francisco Javier Marqués Solla
- Asesor/a: Ana Velo Barreiro
- Profesor/a: Rubén Álvarez
- Profesor/a: Eva Candelero
- Profesor/a: Marta García
- Profesor/a: Patricia García
- Profesor/a: Luís Obelleiro
- Profesor/a: David Rodríguez
- Profesor/a: Ángel Ubeira Verea
Esta actividade está deseñada para profesorado de linguas estranxeiras que imparte ensinanzas en educación infantil e educación primaria.
Obxectivos:
1.Aprender a crear materiais e recursos para educación infantil e primaria en inglés e francés.
2.Introducir ferramentas dixitais para a creación de materiais.
3.Entender o xogo como medio de aprendizaxe na aula de inglés e francés.
Contidos:
1.Creación de materiais manipulativos para o proceso de ensinanza-aprendizaxe da lingua estranxeira.
2.Deseño de infografías e posibilidades de uso na no ensino da lingua estranxeira.
3.Produción de recursos a partir de contos.
4.Coñecemento de rutinas, cancións e xogos para o día a día na aula.
- Profesor/a: Melania Baltasar
- Profesor/a: Lara González García
Esta actividade está deseñada para formar aos centros educativos que desexan solicitar a Acreditación Erasmus+.
Obxectivos:
1.Coñecer a estrutura, accións e prioridades do Programa Erasmus+ e do proceso de acreditación plurianual de centros educativos.
2.Adquirir estratexias para a planificación e redacción da solicitude de acreditación Erasmus+ para centros educativos.
3.Promover o desenvolvemento dun plan de internacionalización nos centros educativos.
Contidos:
1.Programa Erasmus+ 2021-2027: accións e prioridades.
2.Procedemento de diagnóstico e detección de necesidades no contexto da internacionalización.
3.Plan de Internacionalización de centro.
3.1.Equipo de internacionalización e atribución de responsabilidades.
3.2.Obxectivos.
3.3.Avaliación, seguimento e difusión.
4.Criterios de elixibilidade de solicitudes.