1. Coñecer e analizar as características e estrutura do currículo de cara á elaboración da programación por ámbitos.
2.Adaptar a programación de cada área e nivel ás instrucións en vigor.
3.Establecer procedementos e instrumentos de avaliación acordes ao currículo.
- Asesor/a: Silvia Peña Meijomín
- Profesor/a: Fran Casal
- Profesor/a: Manuel Felpeto González
- Profesor/a: Nuria Garabal
- Asesor/a: Silvia Peña Meijomín
- Profesor/a: Beatriz Álvarez Díaz
- Profesor/a: Marta Pérez Rodríguez
- Profesor/a: Rosalía Rodríguez-Gigirey Villar
Obxectivos
1.Analizar as investigacións sobre o ensino e aprendizaxe da lingua escrita.
2.Coñecer pautas metodolóxicas que favorezan o desenvolvemento de habilidades e destrezas relacionadas co uso da linguaxe.
3.Adquirir a capacidade para desenvolver hábitos de lectura e escritura no alumnado.
Contidos
1.A lingua escrita dende un enfoque construtivista.
2.Desenvolvemento da competencia en comunicación lingüística partindo da lingua propia.
3.Técnicas para a mellora da expresión e comprensión oral e escrita.
1.Identificar os fundamentos da aprendizaxe cooperativa en condicións de inclusión.
2.Facilitar instrumentos e estratexias para estruturar os procesos de ensinanza- aprendizaxe de forma cooperativa.
3.Ofrecer ao profesorado experiencias xa desenvolvoltas na aula que poidan fundamentar a súa práctica docente
- Profesor/a: Oscar Aragunde
- Profesor/a: Laura Lorenzo Diz
✓ Dar a oportunidade ás vítimas dunha ofensa de expresar os seus sentimentos
directamente ós ofensores e ofensoras, contando co apoio da familia e
amigos.
✓ Permitir ós ofensores e ás ofensoras oír directamente ás persoas sobre
como foron afectadas.
✓ Facilitar que os ofensores e as ofensoras asuman a súa responsabilidade.
✓ Proporcionar oportunidades para decidir de que xeito reparar o dano
ocasionado.
✓ Proporcionar unha oportunidade para a superación dos traumas das vítimas,
ofensores e as súas comunidades e seres queridos.
✓ Traballar para a reintegración dos ofensores nas súas comunidades.
✓ Resolver realmente os conflitos.
- Profesor/a: Rafael Pérez de Lis Nieto
- Profesor/a: jean schmitz
1.Valorar as vantaxes educativas, sociais e persoais do enfoque das prácticas restaurativas na convivencia escolar.
2.Practicar técnicas proactivas, propias das prácticas restaurativas, para a promoción da convivencia escolar.
3.Incorporar na aula as prácticas restaurativas para a xestión dos conflitos.
- Profesor/a: Ana Pérez Figueroa