Esquema de temas
-
O1505044 Harmonía moderna e jazz aplicadas ó piano
Xustificación
O estudo da música moderna e o jazz é, a día de hoxe, unha materia pendente dentro das ensinanzas que ofrecen os conservatorios de música; isto é, contar cunha materia ou varias que lle ofrezan ao alumno unha formación e coñecemento da música moderna, entendendo por moderna a música do S.XX e XXI, na que tanta relevancia ten o jazz con todas as súas ramicacións. Certo é que no currículo do grao superior está implantada a especialidade de jazz. Algúns centros profesionais ofertan como asignatura optativa o estudo de jazz, pero soamente no último curso. É, polo tanto, evidente a ausencia desta ensinanza ó longo de todo o grao elemental e profesional.
Obxectivos
1. Coñecer os elementos básicos do Jazz e da Música Moderna: ritmo, harmonía, forma, textura, timbre¿ Improvisar sobre ciclos harmónicos e temas estándar.
2. Interpretar e improvisar temas de Jazz e de música moderna. Harmonizar e rehamonizar pezas populares e obras de clásico do repertorio incluído na programación do centro.
3. Superar o academicismo da denominada "música clásica" para descubrir sobre esta as diferentes paletas de cores e decatarse da conexión e parecido coa definida como "jazz". Optimizar os recursos existentes no conservatorio en prol dunha
Contidos
1.Análise e traballo sobre aspectos técnicos, formais, estilísticos, compositivos, estéticos, interpretativos de pezas de música moderna e jazz.
2.Análise e intepretación de pezas de todos os estilos musicais, conseguindo improvisacións medianamente fluídas sobre elas.
3.Coñecemento e estudo do cifrado americano.
4.Coñecemento dos acordes, funciós tonais, tensións, progresións armónicas.
5.Estudo das escalas modais, a escala pentatónica maior, a escala pentatónica menor e a escala de blues.
6.Estudo e recoñecemento auditivo de patróns de acordes.
7.Improvisación sobre ciclos harmónicos e temas estándar.
8.Harmonización e reharmonización de pezas populares e obras clásicas do repertorio incluídas na programación dos departamentos.
9.Análise pormenorizada dunha peza de calquera época histórica (Barroco, Clasicismo, Romanticismo...)
10.Búsqueda, análise e interpretación de partituras non incluídas nos programas como ferramenta de utilidade didáctica.
11.Búsqueda, recopilación e elaboración de novos materiais didácticos para a súa aplicación na aula.
Coordinadora: RODRÍGUEZ BOADO, CRISTINA MARÍA
Relator: MEDELA CRISTOBAL, ALFONSO
Asesora: CALLEJA LAMEIRAS, CARMEN
Nome: CMUS Profesional de OurenseEnderezo: Rúa Pablo Iglesias s/n - LagunasLocalidade: OurenseConcello: OurenseEnderezo electrónico: cmus.ourense@edu.xunta.es -
MATERIAIS