Somos un centro...

Benvid@s ao CEIP Plurilingüe Xosé Fernández López

ADMISIÓN CURSO 2021-22

CEIP PLURILINGÜE XOSÉ FERNÁNDEZ LÓPEZ ADMISIÓN CURSO 2021-22

TOD@S @S ALUMN@S QUE SOLICITARON  PRAZA NO NOSO CENTRO ESTÁN ADMITID@S. PARA CALQUERA DÚBIDA PODEN CHAMAR AO COLEXIO AO NÚMERO DE TELÉFONO 886110429 OU PODEN PASAR POLO COLEXIO PARA CONSULTAR OS LISTADOS NO TABOLEIRO DO CENTRO.

APROVEITAMOS PARA LEMBRAR QUE O VINDEIRO MARTES 18 DE MAIO NON HAI CLASE POR SER O DÍA NON LECTIVO COLLIDO POLOS COLEXIOS DE O PORRIÑO.

UN SAÚDO.

INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-22

Do 1 ao 22 de marzo ábrese o prazo para novas matrículas no noso centro para o curso 2021-22. Aquí tedes a información e documentación necesaria para matricular aos vos@s fill@s para o vindeiro curso 2021-22 no noso centro. Lembrade que só é necesario para novas matrículas e non fai falla para @s alumn@s que xa estean matriculados actualmente no noso colexio. Para acceder aos impresos e informacións facede clic  en ficheiros adxuntos. Unha aperta.

ORDES DO MECO

Xa estamos chegando ao Entroido. Desde o noso colexio queremos invitarvos a participar nas ordes do Meco e vestir cada día un complemento divertido.

Comezaremos o venres 5 e remataremos o xoves 11. Cada día haberá que traer o que mande o meco e o último día traeremos todas as cousas xuntas.

Lembrade que esta é unha actividade voluntaria.

FACEDE CLIC NO ARQUIVO ADXUNTO PARA VER AS ORDES DO MECO.

Postal nadal

CIRCULAR DE OUTUBRO

CIRCULAR DE OUTUBRO DE 2020

Plan de Acollida para o curso 2020-21

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2020-21

CEIP PLURILINGÜE XOSÉ FERNÁNDEZ LÓPEZ

Premer no enlace (1 adxunto) para visualizalo.

Plan de continxencia fronte covid 19

PLAN DE CONTINXENCIA FRONTE AO COVID 19

PARA O CURSO 2020-21

CEIP PLURILINGÜE XOSÉ FERNÁNDEZ LÓPEZ.

Premer no enlace (1 adxunto para visualizalo)