Estas son algunhas propostas de actividades para iniciarnos nesta fantástica aventura que é o teatro no ámbito escolar:

-Brainstorming: conversar para coñeceras ideas previas sobre o tema:

Qué é o teatro? Cómo é? Para qué serve? Qué ten? Hai persoas? Qué fan? Cómo son? Hai carteis, fotos? Hai roupa? Hai títeres? Cómo son? Qué tipo de obras hai? Por ónde aparecen os actores? Cómo entran en escea? Quén viste aos actores? Quén os maquilla? Qué é un escenario? Qué é un telón? Para qué serve? Quenes van ao teatro? Qué é un espectador? Qué función cumple? Dónde se ubica? Actúa? Por ónde entra? Dónde se senta? Hai bailarines? Cantantes?

-Presenciar diferentes espectáculos infantís fóra e dentro do ámbito escolar.

-Conversar e opinar sobre os distintos espectáculos aos que se concurreu.

-Investigar e diferenciar sobre distintos tipos de teatro: títeres, sombras, Kamishibais, mimos, musicais,etc.

-Visitar un teatro para coñecer os seus espazos, lugares, obxectos, persoal, historia:
Observación de tipos de asientos, cantidade, disposición. Instalacións (unoumáis pisos, escaleiras, ventanas). Mobiliario. Dimensións do lugar. Tipo de xente que traballa, funcións (actores, acomodador, cobrador, utillerio, maquillador, etc). Tipo de luces  edemáis artefactos, ubicación, tamaño, cantidade. Decoración. Carteleiras, fotos e cadros. Escenario (ubicación, altura), telón, tamaño, función. Lugar de entrada dos actores, vestiario, tono de voz, xestos, maquillaxes, elementos (tipo, cantidad, tamaño).

-Preparar diferentes sesións de Animación ao teatro: asistir a un taller de teatro e experimentar unha clase con xogos teatrais. Recibir a visita dun escenógrafo para pintar en la sala con los niños un telón ou un director teatral. Recibir a visita de actores. Realizar unha entrevista, grabala e despois escoitala.

-Realizar xogos corporais, xestuais, mímicos e vocais de imitación e traballo coa voz interpretando diferentes personaxes de contos ou inventados e grabalos para despois visualizalos facilitando así a deshibición, creación, imaxinación, expresión e disfrute.
Xogamos a “¿quen queres ser?” a través de disfraces que axuden a enmascararse e volverse “outro”.
-Escoitar e recoñecer voces de distintos personaxes conocidos.

-Crear dramatizacións a partir de contos clásicosou ben coñecidos polo alumnado.

Comenzar con propostas que impliquen dramatizar escenas breves para logo ir complicando a tarefa propoñendo a improvisación de textos sinxelos.

-Armar un teatro na aula/biblioteca. Claves para crear un espazo escénico.

Confeccionar entradas, carteis , programas , propagandas, máscaras, títeres, elementos de decoración. Numerar entradas e asientos. Desempeñar distintos roles: actor, espectador, acomodador, boleteiro ou cobrador, maquillador,etc.
Última modificación: luns, 10 de xullo de 2017, 10:51 AM