DÍA DA MULLER: 8 DE MARZO

CHARLAS FORMATIVAS/INFORMATIVAS DO PLAN DIRECTOR

Actividade promovida polo equipo de Convivencia e Benestar escolar.

O Plan Director son charlas formativas/informativas para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos destinadas ao alumnado sobre diferentes temáticas.

Neste día da muller acompaña ao alumnado de primaria unha axente da Garda Civil para falar sobre "Acoso e ciberacoso" e "Igualdade".

"APRENDENDO COAS MULLERES GALEGAS"

Actividade promovida polo equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Durante esta semana o alumnado de 6º de educación primaria estivo pescudando información sobre unha muller galega para despois realizar unha animación a través da aplicación Chatterpix Kids, coa que gravaron as súas voces contando os aspectos máis importantes da biografía da cada muller.

Como resultado final realizaron un libro onde o resto do alumnado do colexio escaneou os códigos QR, reproducíndose así na tablet un vídeo con toda a información sobre cada unha das mulleres.