Available courses

banner aula music

No seguinte enlace podedes atopar diferentes e divertidas actividades propostas dende a Área de Ed. Musical para os diferentes niveis/cursos. Éstas iranse actualizando paulatinamente, engadindo novas propostas.

O obxectivo é secuenciar as mesmas segundo o ritmo de traballo que facemos durante o curso. Para non deixar de lado todo o que levamos aprendido, e que este confinamento a consecuencia da alerta polo "COVID 19", non afecte ao noso proceso formativo. Todos os docentes estamos facendo un gran esforzo neste senso! E sei que vós, alumnado e familias tamén!

Polo momento non imos secuenciar de xeito riguroso o traballo pois o obxectivo é irmos avanzando cun traballo coherente e que non vos sobrecargue durante esta circunstancia especial. Apelando sempre á vosa responsabilidade.

Para a teceira avaliación, á volta da "Semana Santa" propoñeremos (neste mesmo espazo), algunha actividade "avaliativa", especialmente para os cursos máis altos (3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria).

Clica aquí para acceder aos contidos.

Mil grazas polo voso compromiso!

banner peques

Mestre: Óscar Suárez Carbia

Comprensión e expresión oral e escrita (escritura creativa.

Documentación da Asociación de nais e pais do CEIP A Ramallosa.
Espazo para a documentación de traballo do Consello Escolar do centro.

Site news

(No announcements have been posted yet.)