CORREO: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es TELEFONO:886 15 15 67

SUBVENCIÓNS DO CONCELLO DE PONTEVEDRA PARA A COMPRA DE EQUIPOS INFORMÁTICOS

Estimadas familias e alumnado :

Achegamos a seguinte información sobre a concesión de subvencións do Concello de Pontevedra para a compra de equipos informáticos :

- Destinadas ás familias empadroadas no concello de Pontevedra e que teñan fillos menores de idade matriculados en centros educativos sostidos con fondos públicos.

- Subvencionarase a compra de dispositivos dixitais (ordenadores portátiles ou de sobremesa) que fose realizada entre o 14/03/2021 e o 31/12/2021.

- A contía individual de cada axuda será de 400 € por familia.

Máis información na web do Concello de Pontevedra :

XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO CEIP PRAZA DE BARCELOS

VISITA VIRTUAL

JORNADA DE PRESENTACIÓN DEL CENTRO

Se informa a todas las familias que el próximo día 23 de febrero, realizaremos una videoconferencia (jornada de presentación del centro) a todas las familias que estén interesados en conocerlo.

Para una mejor planificación, rogamos que hagáis una preinscripción llamando al teléfono 886 151567 o 886 151571, o enviando un correo electrónico a la dirección del colegio (ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es).

Será en horario de tarde, si la demanda así lo requiriese podremos realizar diferentes sesiones esa misma tarde.

La dirección

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 2020/21 - PROGRAMACIÓN XERAL, POR CURSOS E POR MATERIAS

Bo día,

tedes para a vosa consulta as Programacións Didácticas deste curso escolar 2020/21 premendo na opción de Secretaría - Programacións, no apartado O CENTRO, situado a esquerda desta páxina.

Un saúdo

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS - CEIP PRAZA DE BARCELOS 2020/21

Nos arquivos que xuntamos tedes a solicitude para participar no procedemento de distribución de máscaras, así como a Orde de distribución de máscaras publicada no DOG do 13 de novembro de 2020 por se queredes información máis polo miúdo sobre o procedemento.

Un saúdo

A dirección do CEIP Praza de Barcelos

PLAN DE CONTINXENCIA COS HORARIOS ESPELLO - PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID - CEIP PRAZA DE BARCELOS - ACTUALIZADOS A 13/11/2020

Bo día,

se clikades na opción de Secretaría no apartado do Centro atoparedes información para a vosa consulta do Plan de Continxencia e o Plan de Adaptación á situación COVID actualizados con data de 13 de novembro de 2020.

a dirección

CORREOS ELECTRÓNICOS DO PROFESORADO DO CEIP PRAZA DE BARCELOS

Na opción de Contacto en Información do Centro tedes información dos correos electrónicos do profesorado do CEIP Praza de Barcelos para poñervos en contacto con eles cando queirades.

a dirección .-

CALENDARIO ESCOLAR 2020/21 - CEIP PRAZA DE BARCELOS

Tedes aquí o calendario escolar para este curso escolar 2020/21 unha vez elixidos os días non lectivos de conveniencia pedagóxica.

Tedes tamén o calendario en arquivo pdf por se queredes descargalo.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR - CONSTITUCIÓN XUNTA ELECTORAL

Podedes descargar o impreso, se queredes, en formato pdf no arquivo que se xunta.

LISTAXE DEFINITIVO DO PRÉSTAMO DO FONDO DE LIBROS PARA 3º E 4º DE ED.PRIMARIA

Publicamos a listaxe definitiva do préstamo de libros para o vindeiro curso escolar 2020/21.

Nos arquivos adxuntos tedes por curso (3º e 4º de Educación Primaria) a listaxe definitiva na que aparecen os libros de texto por materia que prestaremos segundo o resultado do reparto por renda.

A listaxe tamén está publicada no taboleiro de anuncios do centro.

Se tedes algunha dúbida ao respecto, chamádenos sen compromiso de 10:00h. a 13:00h. ao centro durante todo o mes de xullo.