NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Mergúllate nun mar de Nadal

Dentro do P.D.I da biblioteca Mergúllate nun mar de contos a proposta de Nadal deste curso consistiu na realización de barcos con materiais de refugallo.

E este foi o resultado:

Obradoiro:Descubrindo a electricidade con plastilina condutiva

A Concelleria de N.L a traves do servizo de Normalización Linguistica do Concello de Vigo trouxonos ao cole o obradoiro Descubrindo a electricidade con plastilina condutiva no que o alumnado de 5º e 6º de E.P aprendeu conceptos básicos de electricidade mediante a construcción de distintos tipos de circuitos electricos.

Inauguración da Biblioteca

Despois das reformas e das melloras levadas a cabo na biblioteca realizamos a súa inaguración coa presenza do Alcalde de Vigo Abel Caballero e o concelleiro de Cultura Abel Losada.

Nos videos deixámosvos recollido o acto de inaguración da BiblioCrocaio.

No telexornal de Televigo a partires do minuto 14:37

Vigo recicla con Dinoseto e Dinosetiño

O alumnado de 1º 2º,3º e 4º de E.P realizou un obradoiro de reciclaxe con Dinoseto e Dinosetiño coa finalidade de dar a acoñecer a importancia da xestión dos diferentes residuos.

Grand Prix Financieiro

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P asistiu ao Grand Prix Financieiro programa enmarcado dentro do convenio de colaboración entre a Consellería de  Educación Universidade e Formación Profesional e a entidade financeira Abanca Corporación Bancaria S.A para o desenvolvemento de actuacións conxuntas a favor do impulso do espírito emprendedor, no marco do Plan Eduemprende.

O obxecto deste programa é desenvolver actividades e xogos para que o alumnado aprenda, dun xeito activo e en primeira persoa, as primeiras pautas de como adaptarse a un orzamento e a importancia do aforro na vida.

Obradoiro de improvisación oral

A Concellería de N.L.a través do Servizo de Normalización Linguistica do Concello de Vigo trouxonos ao cole un achegamento a improvisación oral, o ritmo, os xogos de palabras a través da man de Luis O Caruncho e Pinto de Herbón.

Obradoiro :Elaboración de sales de baño

O servizo de Normalización a través da Concellería de Normalización do Concello de Vigo trouxonos ao cole o obradoiro "Elaboración de sales de baño" no que os alumnos coñeceron o romeu, a herba cidreira, a lavanda, o cravo, a canela, o sal ou a reladura de limón adéntrannos no campo dos aromas e métodos beneficiosos para o coidado da pel e o acougo do corpo. O obradoiro de sales de baño permitiu, ademais da súa elaboración, a fixación do léxico das especias e das herbas aromáticas.

Camiña con nós pola Igualdade

A Concellería de Igualdade do Concello de Vigo trouxonos ao cole os obradoiros de perspectiva de xénero para os cursos de 2º /4º /6º de E.P. E 5 anos.

Horario de atención a pais

Equipo de dinamización da lingua galega

Muro da Igualdade

Hecho con Padlet