NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Publicación das listaxes definitivas do fondo solidario de libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS

Publicación da Listaxe Definitiva do Fondo Solidario de libros de texto e material escolar segundo o establecido na ORDE do 06 de maio de 2021 pola que se regulan ditas axudas.

Estas listaxes non serán publicadas na web do centro seguindo o establecido na Lei de Protección de Datos e poden ser consultadas no taboleiro do centro ou a través do aplicativo Fondolibros con certificado dixital ou CHAVE365.

Lembramos que A PARTIR DO MARTES 6 DE XULLO PODERASE PEDIR CITA PARA A RECOLLIDA NO TELÉFONO DO CENTRO:  886 120 261 de 10:00 a 13:00 H

Publicación das listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS

Publicación da Listaxe Provisional do Fondo Solidario de libros de texto e material escolar segundo o establecido na ORDE do 06 de maio de 2021 pola que se regulan ditas axudas.

A PARTIR DO MARTES 6 DE XULLO PODERASE PEDIR CITA PARA A RECOLLIDA NO TELÉFONO DO CENTRO:  886 120 261

Libros de texto . Curso 2021/2022

Nos arquivos adxunto aparecen publicadas as listaxes de libros para o curso 2021/2022

• Educación Infantil ( 3, 4,e 5 anos).

1º Educación primaria

2º Educación primaria

3º Educación primaria

4º Educación primaria

O alumnado de 5º e 6º de Educación primaria forma parte do programa E-DIXGAL

VI Edición Faro da Escola

Un ano mais participamos no proxecto Faro da Escola de Faro de Vigo onde os alumnos redactaron un xornal coas novas do centro. Nesta edicion resultamos premiados co 1º premio a Mellor Portada, o 1º premio da Deputacion de Pontevedra e o 1º premio Vitrasa de mobilidade.

Premendo aqui podedes ler a nova no xornal

Convocadas as axudas municipais para comedor , libros e material escolar para o curso 2021/2022

Publicadas as Axudas municipais para comedor, libros e material escolar para o curso escolar 2021/2022.

A presente convocatoria integra diversas axudas

• Axudas para libros e material escolar na 2º etapa de Educación Infantil ( 3, 4,e 5 anos).
  • Axudas para comedor escolar  para o alumnado matriculado en Educación Infantil  e en Educación Primaria.

Para solicitar estas axudas é preciso solicitar cita previa a través de www.vigo.org ou nos teléfonos 010 ou no 986 810 260 a partir do LUNS 7 DE XUÑO ou ben presentala a trvés da carpeta cidadá do Concello de Vigo.

Plazo de presentaciónDo 10 de xuño ao 07 de xullo

Convocadas as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria en centros docentes con fondos públicos para o curso 2021/22.

Publicada a ORDE do 06 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22.

Preme para ler a Orde

A presente Orde integra as diversas modalidades de gratuidade solidaria dos libros de texto dos niveis obrigatorios de ensino

• Fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.
  • Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de Educación Primaria.
  • Axudas para adquirir material escolar para todo o alumnado matriculado en Educación Primaria.

REQUISITOSPreme para ler or requisitos da convocatoria.

Plazo de presentaciónDo 21 de maio ao 22 de xuño

Recoméndase a presentación telemática a través do aplicativo FONDOLIBROS

Publicación da listaxe definitiva de admitidos para o curso 2021/2022

Publicación do listado definitivo de alumnado admitido para o vindeiro curso 2021/2022

Informamos de que todo o alumnado que presentou solicitude de admisión no centro resultou admitido.

Seguindo o establecido na Lei de protección de Datos estas listaxes non serán publicadas na páxina web do centro.

Lembramos tamén os prazos do proceso

Tenis na escola

Dentro do proxecto de fomento vida activa e saudable e en colaboración coa Federación Galega de Tenis nas últimas semanas traballamos o tenis.

Admisión alumnado curso 2021/2022

NOVAS MATRÍCULAS NO CENTRO EDUCATIVO

ADMISIÓN CURSO 2021/2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

Queres coñecer o noso cole?

Premendo na parte superior da presentación enlazanse cada un dos apartados.  Para vela completa pulsar no boton SEGUINTE

Normativa de aplicación

Segundo o establecido na Orde 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado as solicitudes de admisión poderán presentarse de forma telemática e de xeito presencial no centro a partir do día 1 na aplicación "admisiónalumnado"  ata o día 22 de marzo ambos inclusive.

Horario de atención a pais

Equipo de dinamización da lingua galega

Muro da Igualdade

Hecho con Padlet