Escolares

XOGADE

Na xélida mañá de hoxe, tivemos a sorte de contar coas cativas e cativos do Colexio Público Xacinto Amigo Lera para participar nunha no

BENVIDAS E BENVIDOS Ó BLOGUE DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

Benqueridas familias, e benqueridas alumnas e alumnos do Pepe de Xan Baña:Para os membros do Equipo de Dinamización da Lingua Galega é unha honra estrear este blogue. Énchenos de ledicia escoitar tanto galego na voz das nenas e nenos, e queremos aproveitar para darvos as grazas por ter escollido dirixirvos @s vos@s pequen@s na nosa fermosa lingua. Grazas a que elas/es o falan, está garantido o futuro do galego.

Novembro, mes da Ciencia

novembro mes da ciencia

Durante todo o mes de novembro quixemos honrar a Ciencia dende o noso cole con distintas iniciativas:

Na biblioteca adicouse un estante temático con libros de experimentos e traballando a biografía  da científica Margarita Salas..  Nas titorías os propios alumnos fixeron de científicas e científicos, como ben mostran os vídeos cos diferentes experimentos, realizados no aula e no patio.

Novo inicio de curso.

Para celebrar a benvida ao novo curso levamos a cabo unha serie de talleres nos que tanto maiores coma pequenos o pasamos en grande. Entre os diferentes talleres fixemos: taller de natureza, no que investigamos e clasificamos algunhas das diferentes especies de árbores e de plantas que hai no colexio. respecto a este taller dicir que non rematou aquí, posto que este curso o patio e a contora do cole será o eixe vertebrador dos nosos proxectos.