blogue deOrientación

IMPORTANTE CRISE DO CORONAVIRUS

Como xa sabemos que todos e todas debemos permanecer nas nosas casas nos vindeiros días, o Departamento de Orientación está a disposición de toda a comunicade educativa para todo aquelo que estimedes conveniente ( dúbidas, suxerencias,..) a través da dirección de correo electrónico do noso centro:

ceip.pepedexan@edu.xunta.es

RECURSOS PARA A ATENCIÓN A DIVERSIDADE DO ALUMNADO DO NOSO CENTRO

Recomendacións do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia para a comunidade educativa en relación ao COVID-19

Como xa sabemos que todos e todas debemos gardar estrictamente o período de corentena ao longo dos vindeiros días e permanecer nas nosas casas, desde o Colexio Oficial de Psicoloxía transmiten unha serie de recomendacións elaboradas pola Sección de Psicoloxía Educativa, que van dirixidas a toda a comunidade educativa (alumnado, familias e profesorado).

CONSELLOS PSICOLÓXICOS PARA LARGOS PERÍODOS DE CONFINAMENTO

Elena Sanmartín, psicóloga e educadora social, ofrece uns consellos psicolóxicos para estos días de confinamento dentro da casa. Espero vos sexan de axuda. Ánimo a tod@s!

ACTIVIDADES LÚDICAS PARA ESTIMULAR A LINGUAXE ORAL

É un momento diferente na vida de todo o noso alumnado, por iso dende Audición e Linguaxe presentamos unha serie de actividades lúdicas para estimular a linguaxe oral e aproveitar todo ese tempo que vamos pasar

MANUAL SOBRE O CORONAVIRUS ACCESIBLE COGNITIVAMENTE

É necesario que o noso alumnado máis pequeno comprenda a información sobre o coronavirus e todo o que nesta situación excepcional está pasando.

Guía de axuda para afrontar a crise do coronavirus

Aquí van algunhas propostas que poden servir para afrontar mellor a situación, grazas a os compañeiros/as que comparten e publican diversos materiais para toda a población:

Orientaciones para la gestión psicológica de la cuarentena por coronavirus

( Guía del Colegio Oficial de Psicología de Madrid)