PEACE!

Dende 1964, cada 30 de xaneiro celébrase o Día Escolar da Non Violencia e a Paz, coñecido popularmente como Día da Paz. Ese día, os centros educativos, dende Educación Infantil ata Secundaria, de todo o mundo realizan diferentes actividades para lembrar a importancia da tolerancia, a solidariedade e o respecto aos Dereitos Humanos.

O Día Escolar da Paz celébrase cada 30 de xaneiro porque ese día, en 1948, Mahatma Gandhi, un líder pacifista que defendía e promovía a non violencia e a resistencia pacífica contra a inxustiza, foi asasinado por defender estas ideas, por mor dun tiroteo dun hindú. extremista.

Onte, no noso cole, participamos en diferentes iniciativas onde as cativas e os cativos berraron ben forte pola paz neste mundo.