ADMISIÓN 2023/2024

Apertura do prazo de admisión dende o 1 ata o 20 de marzo, para o alumnado que se incorpora no vindeiro curso (2023/2024) en 4º de Ed. Infantil.
  • A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

- Recollerse no centro

- Cumprimentarse online na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

- Descargarse e cumprimentar de forma manual

Nos casos anteriores a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado (ata o 20 de marzo).

• Cubrir a solicitude online e asinala na Sede Electrónica

As solicitudes virán acompañadas de:

- Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando deneguen a súa consulta automatizada.

- Copia do DNI ou libro de familia onde apareza a idade do neno/nena.

- Convenio regulador ou resolución xudicial en caso de separación ou divorcio.

- Dúas fotos tamaño carné.

- Certificado de empadroamento da unidade familiar.

- Antes do 25 de abril publicarase a listaxe provisional de alumando admitido e non admitidos. (5 días hábiles para presentar reclamacións e 5 días hábiles para resolver ditas reclamacións)
- Antes do 15 de maio publicarase a listaxe definitiva de admitidos e non admitidos. (Prazo de interposición de recurso de alzada:1 mes).
- Do 20 ao 30 de xuño, formalización da matrícula do alumnado admitido.

ANEXO II.pdf1.38 MB