blogue deanxostar

Vídeos sobre Igualdade.

Atelier social en colaboración coa ANPA de Cortegada e os nosos alumnos crean vídeos sobre igualdade.

Esta actividade está subvencionada pola Consellería de Igualdade da Xunta de Galicia e realizouse gracias ao empeño das Nais e Pais da ANPA do CEIP Otero Novas de Cortegada.

Estamos moi agradecidos pola labor que está a desenvolver este grupo de pais e nais e animamos a todos os demais a unirse e participar.

Esperamos que desfrutedes do vídeo.

Saúdos!

Novo Areeiro!

Os pais e nais da ANPA do CEIP Otero Novas construíron un areeiro no patio do Colexio.

Estamos encantados de que colaboredes con todo o que podades na vida escolar.

Moitas gracias en nome de todo o Claustro.Sorriso

Vídeo oficial "Eu quero ser unha árbore"

Boas a todos!

Queremos compartir o vídeo "Eu quero ser unha árbore". como sabedes este foi parte do premio do Certame Quero Cantar que os nosos nenos conseguiron o ano pasado na Coruña.

Esperamos que vos guste tanto como a nós.

Apertas.

Picade AQUÍ

Os Cortegadaos no Quero Cantar.

En Cortegada somos artistas, e Os Cortegadaos queren demostralo unha vez máis con esta canción coa que participan no "Quero Cantar" Que o desfrutedes coma nós!!

Lista de Libros 18-19

Relación de libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2017/2018