Cursos anteriores

RELACIÓN  DE LIBROS DE PRÉSTAMO

SEGUNDO MODALIDADE DE 4 OU 6

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Horario de Secretaría:

- Hasta el 23 de Junio de 9:00h a 9:50h

- Del 23 a 30 de Junio de 9:30h a 11:30h

Reunión 6º EI

Reunión 6ºEI A.

Reunión 6ºEI B.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2021-22

Estimadas familias:

en documento adxunto teñen a lista de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso.

AVISO: PRAZO DE FORMALIZACION DE MATRICULA

Prazo de formalización de matrícula para o alumnado admitido para o curso 2021/22.

DATAS: DO 20 AO 30 DE XUÑO AMBOS INCLUÍDOS.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2021/2022

FONDO LIBROS CURSO 21/22 - AXUDAS LIBROS

E MATERIAL ESCOLAR

Dirixímonos a vds. por mor da publicación no DOG do procedemento de axuas de fondo libros: adquisición de libros e material escolar.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 20221/2022

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2021/22

Infórmase ás familias que participaron no proceso de admisión de alumnado neste CEIP para o vindeiro curso 2021/22, o seguinte:

AVISO Á COMUNIDADE EDUCATIVA - ENQUISA PLAN DE CONVIVENCIA DO PROPIO CENTRO

ENQUISA PLAN DE CONVIVENCIA DO CEIP JUANA DE VEGA

Dirixímonos a vds. para informarlles da celebración da enquisa do Plan de Convivencia do CEIP Juana de Vega, do que lembrámoslles que é bianual e ten máxima importancia e transcendencia para mellorar todos aqueles aspectos que se deriven do resultado da enquisa, polo que lles agradecemos enormemente a súa colaboración.

INFORMACIÓN AS FAMILIAS. INFORMACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2021/22