-
Sexto
-
Neste foro preténdese achegar opcións de posibles cantigas, percusións corporais, ou outras actividades musicais... que vos gustaría que se levasen a cabo neste trimestre ou no seguinte.
Recordade que cando propoñades incluir videos, partituras... ou calquera información que nos facilite o achegarnos a vosa proposta e podela incluir no repertorio.
Moitas grazas
-
Traballos música 3º trimestre:
- As familias de instrumentos
Traballo a realizar por parellas ou grupos de tres integrantes, elixidos de maneira libre. O soporte no que se debe presentar é cartolina en modo lapbook.
Valorarase a presentación: limpeza, caligrafía clara, respecto das marxes, ringleiras rectas... e tamén a ortografía: maiúsculas, acentuación, puntuación, signos de interrogación e exclamación, vocabulario en galego..
Data final de entrega: venres 28 de abril.
CONTIDO:
Tradicionalmente, os instrumentos da orquestra que forman parte dunha orquestra sinfónica, valga a redundancia, agrúpanse en varias familias.
Terédesme que ir desenvolvendo as distintas familias instrumentais e os seus respectivos subgrupos para a formación da orquestra. Debedes facer referencia aos instrumentos máis representativos da orquestra sinfónica, así como a súa colocación dentro dela. Nos esquezades a figura do director/a.
- A continuación podedes pulsar no seguinte enlace que vos pode servir de axuda: instrumentos
- Elixe un instrumentos musical
Traballo a realizar, principalmente, de maneira individual. Non presenta límite de páxinas nin soporte onde debe ser presentado.
Data final de entrega: venres 28 de abril.
CONTIDO:
- Portada: Título do traballo (podes poñer tamén unha imaxe, nome, materia e curso.
*Este punto non é obrigatorio literalmente, xa que depende do soporte onde realicedes o voso traballo. Pero si é en papel, facédeo seguindo as premisas. Se é noutro soporte integrádeo dalgunha maneira.
- Representación do instrumento: Imaxe, debuxo, foto, maqueta…
- Principio sonoro: que fai que o instrumento produza son, e en que familia se clasifica.
- Orixe do instrumento: de onde ven, antecedentes, cando se creou, modificacións, etc.
- Partes e estrutura do instrumento.
- Como se toca (posición, execución, agrupacións onde aparece ou pode participar, etc.)
- Como sona: que notas pode facer, tipo de escritura, exemplos, etc.
- Un intérprete do instrumento (breve biografía, importancia, audición)
- Una obra para este instrumento ou onde sexa protagonista (época, compositor, exemplo de audición ou vídeo).
- Conclusión e valoración persoal.
Valorarase a presentación: limpeza, caligrafía clara, respecto das marxes, ringleiras rectas... e tamén a ortografía: maiúsculas, acentuación, puntuación, signos de interrogación e exclamación, vocabulario en galego..
-
Conmemoracións
-
-
-
Frauta
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Recordade que para prácticar a percusión corporal (polo menos as primeiras veces), baixar a velocidade nas propiedades a 0,75 ou inclusive 0,5. Boa práctica!!!
-
-
Práctica Instrumental
-
Neste enlace tedes a partitura para acabar de copiar na libreta de pentagramas. Tamén están os acordes para a guitarra.
-
-
Aquí vos presento uns cantos recursos para practicar a canción de Quevedo como queredes, so coa melodía para frauta ou outro instrumento que teñades pola casa. E logo tamén para tocar co instrumental Orff na clase. Moito ánimo que moitos xa a sabedes coa frauta.
-
Familias de Instrumentos
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-