Día a día no cole

O noso centro!!

Logos páxina web

Actividade para o día do libro

Actividades do día da Paz

Unha das actividades que realizaron o noso alumnado relacionado co día da Paz foi manifestarse e agasallar aos peregrinos e transeúntes da Senda da Auga cuns peequenos detalles feitos por eles e elas mesmos/as que transmitían paz. Foi unha gran experiencia que quedou plasmada nun periódico local, do que vos deixamos aquí unha copia ao igual que unhas imaxes relacionadas coa actividade. De seguro que volveremos a realziar algo similar!!

Senda1Senda2

Senda3Senda4

Organización do entroido

Ordes do meco 2024

Aquí tedes as ordes do meco de este ano. Comezamos o luns!!!  Xa sabedes!!

Canción para o día da paz

O alumnado de 6º de primaria esttá traballando o ODS relacionado coa paz e a xustiza. A proposta é ensinarlles a todo o cole a canción "Los niños queremos la paz" con linguaxe de signos. Vos animades a aprendela???

Bo nadal

Recomendacións lectoras

Aquí tedes as recomendacións lectoras de nadal e as lecturas que traballaremos ao longo do segundo trimestre.

Recomendacións lectorasRecomendacións lectoras2

Itinerario lector: