Día a día no cole

Logos páxina web

Programa municipal de Conciliación de Verán 2024

Simona

Xa tedes na páxina web do Concello a información, bases e ficha de inscripción para o Programa de Conciliación de Verán do Concello de Redondela. Vos deixamos porr aquí tamén as bases e a ficha de inscripción.

Maratón das Letras Galegas 2024

Maraton

Recordade que este ano colaboramos co Banco de Alimentos de Vigo. Poderás traer os alimentos ao centro ata o día 16 de maio.

O maratón das Letras Galegas será o día 16 de maio

Horario: 10 a 14 horas

Participan: CEIP Plurilingüe Igrexa Chapela, CEIP Plurilingüe Alexandre Bóveda, CEIP Laredo, IES Chapela, DISCAMINo, AMICOS

Colaboran: Concello de Redondela, Banco de Alimentos de Vigo, DISCAMINO

Podedes descargar o dorsal nos adxuntos

O himno Galego

Aquí tedes o Himno Galego. O reto é cantalo todos xuntos na pista!!! Seremos quen de conseguilo??

BECAS NEAE 2024-2025

Becas neae

Xa está aberto o prazo para solicitar as becas para o alumnado con NEAE. O prazo vai dende o 30 de abril ao 13 de setembro de 2024. Para máis información podedes dirixirvos á páxina web do ministerio clicando neste enlace:

- Becas NEAE 2024-2025

Admisión curso 2024-2025

Solicitudes admisión

Actividade para o día do libro

Actividades do día da Paz

Unha das actividades que realizaron o noso alumnado relacionado co día da Paz foi manifestarse e agasallar aos peregrinos e transeúntes da Senda da Auga cuns peequenos detalles feitos por eles e elas mesmos/as que transmitían paz. Foi unha gran experiencia que quedou plasmada nun periódico local, do que vos deixamos aquí unha copia ao igual que unhas imaxes relacionadas coa actividade. De seguro que volveremos a realziar algo similar!!

Senda1Senda2

Senda3Senda4