blogue deadmin

ROMARÍA POR 2024

ROMARÍA POP 2024 de Profe R

FONDO LIBROS 2024

Comeza o prazo de solicitude de fondo de libros. tedes toda a información a continuación.

Prazo de presentación de 21 de maio a 21 de xuño (os días 29 de maio e 7 de xuño non haberá servizo de secretaría).

GALIHITS 1

Primeira entrega de Galihits 2024 no que o alumnado de 6º fai unha selección de temas musicais na nosa língua. Os protas elexidos nesta estrea son:  Pili Pampín & Ortiga, Nando LLon, César Romero e Mandayo, Caxade e Os 4 vellos Mariñeiros.

Premede na imaxe para escoitalos .

Agardamos que vos gusten.

QUE É O PUNTO LARANXA?

Desde hai uns días, seguro que víchedes na esquina dereita desta páxina web unha imaxe que pon "Punto laranxa". Vos preguntaredes que é e para que sirve. Pois para dar resposta a estas dúbidas, aquí tedes unha presentación que o explica.

NOVA ENTREGA DE MICROS DE CORES

Recién saída do forno temos nova edición do noso Magazine favorito.

Con todos vós, Fani.

By Héctor e Sara

Micros de Cores de Profe R

NOTA INFORMATIVA

Admisión alumnado. de Profe R

FASE PROVINCIAL CROS

O pasado venres tivo lugar a Fase Provincial de Cros Escolar celebrado en Porto do Son.

Os resultados para os nosos foron magníficos, destacando os atletas da categoría alevín masculino onde lograron a 3ª posición por equipos e a 3ª posición individual de Rodrigo Grela Doce.

Todos/as os/as atletas clasificados/as disfrutaron dunha magnífica xornada deportiva.

PARABÉNS PARA TODOS E TODAS!!!

FASE PROVINCIAL CROS ESCOLAR de Profe R

MICROS DE CORES EDICIÓN ESPECIAL: ENTREVISTA A SÉS

Nova edición do noso podcast favorito "Micros de cores". Esta é unha edición moi especial que agardamos que vos sorprenda.

Entrevista Sés de Profe R