AUTORIZACIÓNS.

Estimadas familias:

Adxuntamos as distintas autorizacións (de recollida, saír so, ir so da parada do autobús...)

PLAN DE ADAPTACIÓN. CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

Poñemos a vosa disposición o PLAN DE ADAPTACIÓN que vai funcionar neste curso escolar 2020-2021 no que podedes consultar todo o referido a como se vai desenvolver o presente curso escolar.

A dirección.

PLAN XERAL ANUAL 2019/20

Autorizacións escolares e de transporte escolar

A continuación  achegamos as autorizacións necesarias para os seguintes casos:

1. Autorización para saír o alumnado só do centro (dirixido a  5º e 6º de Primaria)

Plan de Convivencia

Xa podedes consultar o plan de convivencia do noso centro

Programación Xeral Anual 2017/18

Xa tedes á vosa disposición a Programación Xeral Anual do curso 2017/18.

Impreso para a xustificación de faltas de asistencia

Aquí vos deixamos o impreso que tendes que entregar cuberto no caso de que o voso fillo ou filla falte a clase. Deste xeito quedará correctamente xustificada a súa ausencia.

Lembrade que tedes 7 días para entregalo a partir da incorporacióndo alumno/a á clase.

Plan de atención á diversidade

Programación Xeral Anual. CEIP Flavia. Curso 2016 - 2017.

Queda a disposición da comunidade educativa do CEIP Flavia a Programación Xeral Anual do curso 2016 - 2017.