CAMPAMENTOS CONCILIA VERÁN 2024

FESTEXAMOS A SEMANA DO LIBRO COA ACTUACIÓN ESTELAR DA BRIGADA DE BIBLIOTECA

A semana do 22 ao 26 de abril, festexamos a semana do libro con múltiples actividades, contacontos e actuacións. O xoves puidemos disfrutar da marabillosa posta en escena da brigada de biblioteca. Grazas de corazón a todas as mamás que participaron para iluminar o sorriso dos máis pequenos, e grazas tamén as mestras que coordinaron dita actuación e en especial a María Basterrechea, a nosa coordinadora de biblioteca.

MENÚ COMEDOR ESCOLAR 3º TRIMESTRE

A continuación ides atopar dous arquivos adxuntos correspondentes aos menús do comedor escolar do 3º trimestre. Para acceder a cada un deles só tedes que premer enriba.

SUBVENCIÓN DO CONCELLO DE BOIRO

O departamento de Deportes do Concello de Boiro asignounos unha subvención de 225 euros que invertimos na compra de material deportivo para as Xornadas Multideporte e en equipamento necesario para o tenis de mesa.

CELEBRAMOS O 8M, DÍA DA MULLER

O alumnado do CEIP Escarabote escribiu os seus mellores pensamentos e desexos para as mulleres importantes na súa vida. Quedaron amarrados nunha parede do colexio para telos en conta no noso día a día.

TEATRO BOIRO 2024

INSTALACIÓN DO PUNTO LARANXA

Hoxe foi instalado o PUNTO LARANXA no segundo andar do noso cole. Un espazo físico no que se pode comunicar, de modo anónimo, unha situación de posible acoso escolar ou ciberacoso.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN DO 1-20 MARZO

PRAZO DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO

3 MODALIDADES:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

2.Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

As solicitudes poden recollerse de forma presencial na secretaría do CEIP Escarabote ou descargalas premendo  nos seguintes arquivos:

VACANTES- ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024/2025

Este cadro mostra as vacantes estimadas en base ás permanencias e matrícula actual da escola.

Poden xurdir vacantes no caso de que alumnado do colexio solicite admisión no período ordinario

noutros centros educativos.