Esquema de temas
Xeral
NUMBERS
Con este Genially poderemos repasar algúns números do 1 ao 10. Ao rematar tedes cancións e outras actividades interesantes.
Semana do 4 ao 8 de maio
Lembradesvos desta canción de WATER do proxecto da auga que estivemos dando? Escoitadea e recordadea!
DAYS OF THE WEEK! Vamos recordar os días da semana en inglés. Logo os de 4 e 5 anos podedes intentar facer esta ficha en liveworksheet sobre os días da semana.
Na clase sempre faciamos o que chamamos DAILY ROUTINE, na que iamos falando sobre o tempo e os días da semana.
Algo que podemos facer en casa para que practiquen é escribir nunhas pinzas con letras MAIUSCULAS o nome dos días da semana. Logo cada día eles poden escoller a pinza do día que é e poñela nun folio escrito cos días da semana. Practicamos deste modo a posición dos dedos en pinza, necesaria para a motricidade na escritura e tamén os días da semana. Este pode ser un exemplo sinxelo.
As nenas e nenos de 4 anos e 5 anos poden tentar escribir eles mesmos os días da semana con cores no folio cos nomes escritos diante para ir copiando. Non vos preocupedes se fan as letras torcidas ou diferentes, é parte do proceso e vailles quedar xenial!
Semana do 27 de abril ao 1 de maio
LIVEWORKSHEETS - Adxuntovos algunhas fichas interactivas máis para traballar a competencia dixital e repasar vocabulario e palabras en inglés, traballar a atención...
Semana do 20 de abril ao 24 de abril
Vamos probar unha forma nova de facer as nosas fichas!! Que vos parece?
- Pulsamos encima do nome da ficha que vos escribo aquí abaixo. Este enlace levanos a LIVEWORKSHEETS.COM, onde vemos a ficha que temos que facer.
- Cubrimos todo, repasamos, e cando rematemos todo damoslle no botón deTERMINADO.
- Logo ábrenos outra ventana e temos que darlle a ENVIAR RESPUESTAS AL PROFESOR.
- IMPORTANTÍSIMO, porque se non pulsades non me chega nada. Cubrides todos os apartados que hai (non poñades os apelidos, co nome chega), e en dirección de correo do profe poñedes:
natalia.iglesias28@edu.xunta.es
READY? STEADY? LET'S GO!
Poñedelle a canción para que recorden os números. A ver cantos se lembran do baile?
Para traballar a atención e os números. Preguntadelles polos números en inglés a ver se os recordan da canción.
Para o alumnado de 3 anos pode ser mellor de momento empezar do 1 ao 5.
- Este tema
Pete the Cat
Pete the Cat é un gato moi molón que vive unha morea de aventuras coas súas zapatillas.
Acompañámolo??
Descarga e imprime os SHOES de PETE THE CAT. Como che dixen na tarefa, podes colorealos, pegarlles cousas que atopes por casa, debuxar neles...o que vos queirades!!Se non tedes impresora podedes debuxar os voso propios SHOES.
Logo podedes enviar as fotos dos vosos SHOES ao correo do centro: ceip.toques@edu.xunta.es.
LEARN, PLAY AND FUN
Todos os días en Inglés vemos unha morea de cancións.
Aquí vou ir deixando enlaces das cancións que máis nos gustan.
A de "Hello Hello", e a the "Whats the weather?" poñíamolas todas as mañáns e mirabamos pola ventana a ver que tempo facía.
Facede click encima dos títulos e xa accededes a cada canción.
APLICACIÓNS PARA MÓBIL OU TABLET
Hola! Aquí explico os contidos das aplicacións e o tipo de xogos. Calquera delas serve para traballar vocabulario que xa aprendemos na aula e outro novo. Estan recomendadas para idades pero eu recomendo empezar pola primeira (a mais sencilla) e ir subindo a dificultade segun a nena ou neno vaia avanzando.
PULSA NO TÍTULO QUE PON "APLICACIÓNS PRÁCTICA VOCABULARIO PARA INFANTIL-INSTRUCIONS DESCARGA" PARA VER O NOME DA APP E COMO DESCARGALAS.
- LEARNING TIME WITH TIMMY: Aplicación recomendada para 3 e 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- BALLOON POP: Consiste en explotar o globo do que nos piden. Rápido que escapan!
- LEARNING TIME WITH TIMMY 2: Aplicación recomendada para 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.
- LEARNING TIME WITH TIMMY 3: Aplicación recomendada para 5 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- HATCH MATCH : Xogo de parellas. Ao comezo deberase escoller un nivel de dificultade, Pictures (consiste en facer parellas de imaxes), PICTURES WITH WORDS (en ambas cartas aparece o debuxo e a palabra escrita) e PICTURES&WORDS (nunha carta o debuxo e noutra a palabra). Recomendo empezar no primeiro e ir aumentando a dificultade segundo a nena/neno avance.
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.