Formación Moodle
Esquema de temas
-
INICIACIÓN A MOODLE
xoseanml© -
1ª - Parte: Repositorios de recursos
-
REPOSITORIOS DE RECURSO EDUCATIVOS
-
Construíndo a aula virtual 1
-
2ª Parte: RECURSOS - CONTIDOS
Nesta segunda parte pretendemos mostrar as ferramentas coas que podemos presentar ao alumnado os contidos da materia
-
Recurso ETIQUETA
-
Recurso Páxina de texto
-
Recurso Páxina Web
-
Ligazón a ficheiro ou sitio web
Recurso moi doado para facer unha ligazón a calquera páxina na rede e tamén moi apropiado para lanzar actividade de ARDORA, LIM ou obxectos Flash -
Mostrar un directorio ou carpeta
Consiste e dar acceso aos usuarios do curso á unha carpeta determinada de recursos. Nesa carpeta pode haber arquivos quye o alumnado poderá executar ou baixar ao seu PC -
Libro
É unha maneira de organizar os contidos ordenados en capítulos e subcapítulos.
Primeiro creamos o contenedor libro e logo cando o editamos podemos ir creando os capítulos ou subcapítulos -
Flash video (FLV)
Aparece en moodle como actividade pero eu consideraríao máis como recurso.
Se dispoñemos dun video en formato FLV no noso PC, podemos subilo a moodle como un arquivo máis e "Flash video" enlazálo.
Calquer video e susceptible de ser transformado ao formato FLV.
En windows coa aplicación gatuíta SUPER poderiamos modificar dun xeito moi sinxelo o formato de case calquera video.
En linux, con WinFF, Avidemux ou Kino tamén se fai de xeito rápido e sinxelo. -
Slideshow (En Websdinámicas dende agosto 2012)
Unha maneira de mostrar imaxes dun directorio. EStas imaxes poden ser editadas engadíndolles un título e un texto
Moodle trata esta funcionalidade como unha actividade anque nos a consideramos como recurso xa que é outro xeito de mostrar contidos ao alumnado -
Podcast (En Websdinámicas dende agosto 2012)
É unha ferramenta moi útil e doada de usar para publicar documentos sonoros en mp3.
Creo unha actividade podcast e nela podo engadir todos os documentos sonoros que queira, comentados ou non con textos.
-
3ª parte: ACTIVIDADES
Veremos agora que actividades podemos propoñer ao alumnado.
Algunhas serviránlle de autoavaliación e outras serán avaliadas polo profesorado
-
Escolla (Enquisa)
Actividade na que se plantexa un tema e podemos elixir (optar por) calquera das opcións propostas.
Na escolla só se pode plantexar unha cuestión, mentras que no feedbak todas as que queiramos
Unha vez que o alumnado responda podemoslle mostrar ou non os resultados. -
Feedbak (Retroalimentación) Enquisa complexa
É como unha enquisa na que se poden plantexar máis dunha cuestión e de distinto tipo. Logo presentanos os resultados (Barras horizontais, verticais, porcentaxes. respostas escritas ou numéricas.)
O administrador pode consultar as respostas usuario por usuario -
Glosario
Conxunto de termos. Poden agruparse por categorías, podendo funcionar como un diccionario de consulta ou traducción -
Tarefas
Son actividades que lle propoñemos ao alumnado para que as fagan en liña (repondendo nun formulario), nos remitan un arquivo ou simplemente os avaliemos sen necesidade de acción ningunha por parte do alumno/a. -
Wikis
Son traballos a elaborar en liña individualmente ou en equipo, segundo sexan wikis individuais ou de grupo.
As wikis poden ser iniciadas. Neste caso, o alumnado non atopa a ficha de traballo en branco, senón que pode atopar un guión ou un plan de traballo xa desenvolto -
Webquest
Unha forma de propoñer ao alumnado investigar dun xeito máis o menos guiado sobre un determinado tema
Moodle incorpora un módulo de WEBQUEST, pero o método de traballo que se propón nunha webquest pódese facer en móodle mediante a combinación de recusos de páxina, tarefas ou wikis. -
JCLIC
Require ter feito previamente un paquete de actividades Jclic. Moodle incorpora a avaliación acadada en Jclic como unha prova de avaliación máis de moodle.
Jclic fai un arquivo .html e un arquivo .jclic.zip. Deberemos subir só o arquivo .jclic.zip do paquete. Logo dende o módulo de JCLIC enlazamos co arquivo .jclic.zip correspondente.
Precisa de conexión a internet para funcionar a actividade -
Cuestionario
Consiste básicamente un exame en liña. Unhas preguntas son de avaliación automática (verdadeiro/falso, resposta múltiple, resposta corta, resposta única ou múltiple) e outras serán valoradas polo profesor (ensaio) -
Chat
Podemos crear un espazo de comunicación interna síncrono entre os usuarios do curso
-
Foros
Pódense crear foros para os usuarios nos que todos poidan inscribirse libremente e formular ou abrir temas de debate
-
Videos en drupal
-
Insertar aplicación Dropbox a Drupal ou Moodle
-
Moodle como almacén de recursos