O NOSO COLEXIO

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

Enviado por admin o Ven, 24/05/2024 - 06:04

Benqueridas familias,

Lembrámosvos que o prazo de formalización de matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Para facelo tedes que:

• Cubrir o  Anexo III-1. Podedes descargalo no ficheiro adxunto.
  • 2 fotos.
  • Fotocopia dos DNI (pai e nai ou titores legais e alumno/a).
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Certificado médico do alumno/a.

BOLSAS NEAE 2024/2025

Enviado por admin o Mér, 22/05/2024 - 06:18

( categories: )

AXUDAS LIBROS, FONDO SOLIDARIO E MATERIAL.

Enviado por admin o Mér, 22/05/2024 - 05:51

ENLACE: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

( categories: )

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR CONCELLO DE VIGO.

Enviado por admin o Mér, 22/05/2024 - 04:44

Benqueridas familias,

O Concello de Vigo publicou as bases das axudas de material escolar e comedor.

O Boletin Oficial da Provincia de Pontevedra (BOPPO) publica as bases da convocatoria de axudas para a compra de material escolar, libros de texto e comedor para o vindeiro curso 2024/2025. Estas bolsas, promovidas e financiadas polo Concello de Vigo, diríxense a familias con fillos e fillas matriculados ou con reserva de matrícula en centros públicos e privados-concertados, que cursen a segunda etapa de Educación Infantil, Educación Primaria ou a ESO e estén empadroados en Vigo.

A. Programa das axudas.

As axudas son de 2 tipos:

1. Axudas destinadas á adquisición de libros e material escolar para Educación Infantil (segunda etapa, de 3 a 5 años).

2. Axudas para comedores escolares, que se extende de setembro a xuño e consiste nunha cota mensual. Poderán percibir esta bolsa os alumnos/as matriculados na segunda etapa de Infantil, en Primaria e en Secundaria (ESO).

B. Publicidade e prazo de presentación.

A publicación destas Bases realizarase no BOP de Pontevedra, no taboleiro de anuncios e edictos, nos Centros de Servizos sociais municipais e na web do Concello de Vigo. Anunciaránse igualmente por eses medios a convocatoria e o prazo de presentación de solicitudes, que será de 20 días hábiles, contados dende o seguinte á publicación oficial daquela.

C. Requisitos para solicitar as bolsas.

O BOPPO recolle os seguintes requisitos que deben cumprir as familias que presenten a súa solicitude, unha vez abra o prazo, a través da sede electrónica do Concello.

A unidade familiar de convivencia debe estar empadroada no Concello de Vigo.

Convivir cos alumnos/as para os que se solicitan as axudas.

Con respecto á axuda de comedor, débese contar con praza no centro escolar de referencia para facerse efectiva.

Os alumnos/as solicitantes deben estar matriculados ou con reserva de matrícula en centros públicos ou concertados nos niveis mencionados (Infantil, Primaria e Secundaria).

Ter presentadas a solicitude e o resto de documentación nos prazos estipulados.

Os centros educativos para os que se solicita a axuda deben estar no termo municipal de Vigo.

A capacidade económica das familias non poderá exceder o subsidio básico da RISGA e, no caso de non existir datos dos ingresos da unidade familiar, computarase como mínimo familiar o equivalente a esa contía da RISGA.

Enlace: https://boppo.depo.gal/web/boppo/detalle/-/boppo/2024/05/13/2024029724/an.bop.PONTEVEDRA.20240513.2024029724.pdf

CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO

Enviado por admin-contidos o Ven, 26/04/2024 - 17:30

ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2024/2025

Enviado por admin o Xov, 25/04/2024 - 03:54

PUNTO LARANXA FÍSICO.

Enviado por admin o Mar, 09/04/2024 - 11:36

Seguindo o novo "Protocolo Educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar",  xa está dispoñible nas instalacións do centro o punto laranxa contra o Acoso e o Ciberacoso Escolar.

Trátase dun espazo físico, que funciona como unha caixa de correo, onde calquera persoa coñecedora dunha situación de posible acoso poderá comunicalo de forma totalmente anónima.

Lembrade que podedes atopalo ao carón da porta principal de entrada ao colexio.

Se precisades máis información, podes premer aquí.

THE EGGS HUNT GAME

Enviado por admin-contidos o Dom, 07/04/2024 - 16:22

The Easter Bunny visited us at Carballal-Cabral School and he hid chocolate eggs all around the playgrounds. So we have been playing the game of finding the eggs.

We were all very excited and it was a great fun. (Clic if you want to see some photos of this activity)

VACANTES CURSO 2024/2025

Enviado por admin o Ven, 01/03/2024 - 09:44

Tal e como se anunciou no calendario de admisión o día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2024-2025, permanecendo aberto ata o día 20 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

- Anexo II: folla de solicitude de admisión (ED550B).

- Fotocopia do libro de familia.

- De ser o caso sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro ou en Sede electrónica a través do seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/