Máis recursos

Resumo semanal Bitácoras (semana 2-6 outubro)

Benqueridas familias.

Convidámosvos a que olledes as bitácoras do colexio. Estamos publicando contidos interesantes e veredes algunhas das cousas que traballamos nos diferentes niveis.

• En Infantil o novo alumnado xa se está adaptando as novas dinámicas e espazos.
  • En 1º non todo son matemáticas, tamén celebramos aniversarios.
  • En 2º contar cara adiante e cara atrás é sinxelo, mesmo de dous en dous.
  • En 3º estamos rexistrando o tempo e traballando a percepción do noso corpo, e como os alimentos inflúen no noso benestar.
  • En 4º traballamos coas regletas diferentes aspectos das matemáticas.
  • En 5º dividimos e repartimos coas regletas.
  • En 6º falamos dunha dinámica que fixemos e amosamos o noso primeiro contacto coas regletas este curso e… queremos máis!

En 5º e 6º, ademáis están desenvolvendo un proxecto relacionado cos seres mitolóxicos galegos. Podedes ver esta información aqui.

Acceder ás bitácoras.

Proxecto. O medo a través da mitoloxía galega.

Este xoves empezan a traballar no obradoiro de Polos Creativos o alumnado de terceiro ciclo como parte do proxecto "O medo a través da mitoloxía galega".

As e os artistas van a expresarse a través da pintura e da modelaxe.

Todo preparado.

Visita de estudos do proxecto Erasmus+ "Inc-leisure"

Visita de estudos do proxecto Erasmus+ "Inc-leisure" ao patio e instalacións do Ceip de Barouta.

Associação Grao Vasco de Viseu- Portugal, OURC Dr Zlatan Sremec, de Skopje-rep. Macedonia do Norte, Asociacion Babilon de Alacant e AMICOS. Para nós foi un pracer ensinar as instalacións e compartir experiencias relacionadas con outros centros.

Novidades cooperativa BaPri.

Os nenos e nenas de 5º estamos fecendo unha cooperativa para doar diñeiro a ASONG, que axuda a nenos e nenas con cancro. Vamos a gañar cartos vendendo produtos feitos por nós.

Tendes toda a información na nosa páxina web: i.gal/bapri

Tamén queremos ensinarvos o noso video:

Redactora: Ángela Traba Santiago

Os nosos Blogs