AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL - Listaxe Definitiva

En anexos podedes ver as diferentes listaxes definitivas relacionadas coas axudas para adquisición de material escolar.

ACONSÉLLASE NON COMPRAR NINGÚN MATERIAL ATA QUE NO PRIMEIRO CLAUSTRO DE SETEMBRO SE FAGA A ADSCRICIÓN DO PROFESORADO E NESE MOMENTO CADA MESTRA/E PIDA OS SEUS MATERIAIS PARA CADA AULA.

Os vales non teñen caducidade polo que os podedes recoller en setembro.

RELACION DE LIBROS DE TEXTO

Ata o ano 2021 os libros de texto do "Banco de Libros" de 3º EP a 6º EP son os mesmos que en anos anteriores (podedes consultar a lista do ano pasado aquí). En 1º e 2º de Educación Primaria os materiais que se usan son funxibles (recibides un vale de libros para mercalos na librería). Temos a autorización da Xefatura Territorial para cambialos no vindeiro curso, polo que estas listaxes definitivas de libros serán publicadas en setembro.

No primeiro claustro do curso 2018/2019, unha vez feita a adscrición de mestras/es a cada aula/curso, o profesorado de Educación Primaria decidirá se quere ou non usar libros. É por este motivo que vos recomendamos que non compredes libros de texto ata saber o que precisa o profesorado par ao seu alumnado.

AdxuntoTamaño
fl003_definitiva_adm_15026637_Pri._1807131347_fa0f08e6-bc7c-45c2-9850-0eb9bae26e73.pdf132.43 KB