Igualdade, Convivencia e Inclusión
O obxectivo do presente módulo é familiarizar a todo o profesorado cos fundamentos normativos, tanto en termos de lexislación como de protocolos e orientacións, que deberán informar a súa práctica diaria en tres aspectos clave para a mellora do clima escolar: a igualdade, a convivencia e inclusión. Desde a perspectiva da diversidade como factor enriquecedor educativo e social, búscase que todo o profesorado conte cos recursos e ferramentas de traballo para abordar as diferentes situacións que poidan xurdir na sá práctica diaria, desde a eficacia e a seguridade xurídica.
Familiarícese co contido dos diferentes documentos e tente responder ás preguntas que se lle formulan ao respecto da súa aplicación no Test sobre Igualdade, Convivencia e Inclusión.
- Dispón dun número ilimitado de intentos pero teña en conta que as preguntas poderán ser diferentes de cada vez.
- Gárdase a puntuación máis alta.
- Puntuación mínima para superar o test 80 de 100 puntos posibles.
Webgrafía
“Educonvives.gal | Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria”, [En liña]. Dispoñible: http://www.edu.xunta.gal/portal/Educonvives.gal. [Consulta: 15-setembro-2017].
- Compartir — copiar e redistribuir o material en calquera medio ou formato
- Adaptar — remesturar, transformar, recrear e crear obras derivadas sobre o material
...mesmo con finalidade comercial, baixo as condicións seguintes:
- Atribución— Debe dar o recoñecemento apropiado, fornecer un vínculo á licenza e indicar se se fixeron cambios. Pode facelo de calquera maneira razoábel pero non de maneira que poida suxerir que o licenciante o apoia a vostede ou o seu uso.
- Non comercial — Non pode utilizar este material para propósitos comerciais.
- Compartir Igual — Se vostede remestura, transforma ou recrea sobre o material, debe distribuír as súas colaboracións coa mesma licenza cá orixinal.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0