Saltar navegación

Igualdade, Convivencia e Inclusión

O obxectivo do presente módulo é familiarizar a todo o profesorado cos fundamentos normativos, tanto en termos de lexislación como de protocolos e orientacións, que deberán informar a súa práctica diaria en tres aspectos clave para a mellora do clima escolar: a igualdade, a convivencia e inclusión. Desde a perspectiva da diversidade como factor enriquecedor educativo e social, búscase que todo o profesorado conte cos recursos e ferramentas de traballo para abordar as diferentes situacións que poidan xurdir na sá práctica diaria, desde a eficacia e a seguridade xurídica.

Educonvives

Familiarícese co contido dos diferentes documentos e tente responder ás preguntas que se lle formulan ao respecto da súa aplicación no  Test sobre Igualdade, Convivencia e Inclusión.

  • Dispón dun número ilimitado de intentos pero teña en conta que as preguntas poderán ser diferentes de cada vez.
  • Gárdase a puntuación máis alta.
  • Puntuación mínima para superar o test 80 de 100 puntos posibles.

Webgrafía

Educonvives.gal | Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria”, [En liña]. Dispoñible: http://www.edu.xunta.gal/portal/Educonvives.gal. [Consulta: 15-setembro-2017].


Departamento de educación dixital
Vostede é libre para:
  • Compartir — copiar e redistribuir o material en calquera medio ou formato
  • Adaptar — remesturar, transformar, recrear e crear obras derivadas sobre o material

...mesmo con finalidade comercial, baixo as condicións seguintes:

  • AtribuciónDebe dar o recoñecemento apropiado, fornecer un vínculo á licenza e indicar se se fixeron cambios. Pode facelo de calquera maneira razoábel pero non de maneira que poida suxerir que o licenciante o apoia a vostede ou o seu uso.
  • Non comercial — Non pode utilizar este material para propósitos comerciais.
  • Compartir Igual — Se vostede remestura, transforma ou recrea sobre o material, debe distribuír as súas colaboracións coa mesma licenza cá orixinal.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)