3.5 Accións dispoñibles sobre os clientes

Accións dispoñibles sobre os clientes

Sobre os clientes podemos facer unha serie de accións agrupadas nas seguintes categorías:

• Sesión
  • Emisións
  • Execución
  • Restricións

Para realizar algunha destas accións temos que premer sobre o cliente co botón dereito e abrirase un menú contextual onde aparecerán as opcións para escollelas. Ademais das accións tamén neste menú contextual podemos eliminar clientes do grupo e cambiar o nome do cliente en Información.

Accións coa Sesión

• Iniciar o equipo
  • Pechar a sesión
  • Reiniciar o  equipo
  • Apagar o equipo.

Accións de Difusión

• Observar alumno: Mostra o que está a facer o usuario pero sen interactuar con el.
  • Axudar Alumno: Mostra o que está a facer o usuario, permitindo tomar o control do equipo.
  • Difundir a pantalla (pantalla completa): enviar a miña pantalla ao equipo do alumno en modo de pantalla completa.
  • Difundir a pantalla (en ventana): enviar a miña pantalla ao equipo do alumno en modo de ventana.
  • Deter as difusión: Para todas as difusións.

Accións Executar

• Executar: Executa unha orde ou unha URL no equipo do alumno
  • Enviar mensaxe: Envía unha mensaxe ao alumno
  • Abrir un terminal: Abre un terminal no equipo do profesor.

Accións Restricións

• Trancar a pantalla: bloquea a pantalla do equipo do alumno
  • Desatrancar a pantalla: desbloquea a pantalla do equipo do alumno
  • Silenciar o son: silencia o son do equipo do alumno
  • Non silenciar o son: desbloquea o silencio no equipo do alumno.

IMPORTANTE: Débese ter en conta que algunhas destas restricións son persistentes, é dicir, aínda que o alumno apague e reinicie o equipo, a restrición establecida polo profesor continuará vixente ata que o profesor a desactive.

Última modificación: Mércores, 20 de Marzo de 2024, 13:08