Configurar o perfil do usuario

Notificacións e mensaxes

A aplicación móbil Moodle mantén aos usuarios actualizados cos seus cursos. Cada vez que abren a aplicación, os eventos sincronizanse coa Aula Virtual e envíanse notificacións móviles. Ao habilitar as notificacións móbiles, os estudantes poden recibir alertas sobre eventos do calendario, publicacións en foros, mensaxes, envíos de tarefas e máis. Para recibir notificacións, os usuarios deben habilitalas para o seu dispositivo móbil desde a Aula Virtual, desde o menú do usuario da parte superior dereita da pantalla:

MENÚ > Preferencias > Preferencias de mensaxes.

As notificacións e mensaxes na aplicación móbil de Moodle permiten a os alumnos manterse actualizados e tamén conectarse con outros alumnos do curso, facendo que o aprendizaxe sexa atractivo en cualquera dispositivo móbil.

MENÚ > Preferencias > Preferencias de notificación.

As preferencias de notificación permítenlle ao usuario decidir que tipo de notificacións desexa recibir e sobre que aspectos: foros, actividades, tarefas, comentarios, cuerstionarios, ... etc.

Mobile Learning

Última modificación: Xoves, 21 de Xaneiro de 2021, 12:47