Novas da Rede

XI Campionato Internacional de Baristas de Escolas de Hostalaría, VI Campionato Internacional de Cata de Cafés de Escolas de Hostalaría e VI Campionato Internacional de Baristas Profesionais

O martes 30 de xaneiro de 2018, tivo lugar a presentación dos tres campionatos de hostalaría que acollerá, un ano máis, o IES de Foz. Trátase de dous campionatos de baristas e un de cata de cafés, que son xa referentes no mundo da hostalería. Contarase coa participación dos mellores baristas profesionais e dos mellores estudantes de hostalaría (os futuros mellores baristas profesionais), así como coa intervención de empresas referentes no sector.

As competicións, que se celebrarán durante os días 21, 22 e 23 de febreiro de 2018, son as seguintes:

• XI Campionato Internacional de Baristas de Escolas de Hostalaría
  • VI Campionato Internacional de Cata de Cafés de Escolas de Hostalaría