FP Innova 2019 Imaxaula

Imaxaula

Situada no andar -1 do Museo Centro Gaiás da Cidade da Cultura de Galicia.

Para poder participar nestes obradoiros é preciso realizar a inscrición directamente na Imaxaula.

Familia profesional:
Imaxe Persoal
Centro educativo:
CIFP Someso
Descrición:
Mostra de traballos técnicos de peiteado e estética: cambios de imaxe, corte de cabaleiro, extensións e postizaría, manicura, maquillaxe, masaxe corporal e facial, e tratamentos corporais e faciais con técnicas electroestéticas.
Horario e duración:
Mércores 8 e xoves 9: desde as 10:15 ata as 13:45 e desde as 16:15 ata as 18:45 horas.
Venres 10: desde as 10:15 ata as 12:45 horas.
Obradoiro Duración Descrición Prazas
Colocación de pequenas extensións de cor 60'

O alumnado participará na preparación e realización de aplicacións de extensións.

Realización de recollidos e peiteados 45'

O alumnado participará na preparación e realización recollidos e peiteados con pranchas, tenaciñas, etc.

Realización de manicura e esmaltados de fantasía 30'

O alumnado participará na preparación e realización de manicura e esmaltados de fantasía.

Realización de maquillaxes 45'

O alumnado participará na preparación e realización de maquillaxes.

Corte de cabaleiro 60'

O alumnado participará na preparación e realización de cortes de pelo de cabaleiro e arranxo de barba.

Realización de masaxes: pernas e facial 45'

O alumnado participará na realización e recepción de masaxes.

Técnicas de aplicación de presoterapia 45'

O alumnado participará na aplicación de técnicas de presoterapia.

Técnicas electroestéticas con distintos equipamentos 45'

O alumnado participará no uso e na aplicación de distintas técnicas con equipamentos de electroestética.