Introdución Erasmus+

Erasmus Charter for Higher Education 2021-2027

ERASMUS POLICY STATEMENT (EPS) - 2021-2027

Erasmus Charter for Higher Education 2014-2020

ERASMUS POLICY STATEMENT (EPS)

No ámbito da mobilidade de estudantes de Formación Profesional para prácticas, o IES A Pinguela leva promovendo e xestionando proxectos de forma ininterrompida dende o curso 2004-2005, acollidos ós programas Leonardo da Vinci-fase II, Programa de Aprendizaxe Permanente-Erasmus e ERASMUS +, coa cofinanciación da Consellería de Educación da Xunta de Galicia.

En total téñense xestionado 46 mobilidades, cun total acumulado de estancias de algo máis de 115 meses de duración a Reino Unido, Irlanda, Francia e Alemania.

Os proxectos de mobilidade presentados baixo o programa Leonardo da Vinci-fase II en 2006 e 2007 foron finalistas nos “Premios a la Calidad en la Movilidad da Agencia Nacional Leonardo".

Convocatoria actual:

a) Eres alumno de ciclo medio?

b) Eres alumno de ciclo superior?

c) Eres persoal docente ou non docente?

Convocatorias anteriores:

a) Alumnado ciclos medios