FELIZ NADAL!!!!

Dende o Lois queremos felicitar estas Festas Navideñas empregando a postal que resultou gañadora no concurso de postais

Bo Nadal e Feliz Aninovo!!!!

Presentación da Guía de Asociacións que traballan no ámbito da Discapacidade da provincia de Lugo

O pasado xoves 30 de Novembro, os profesores Pedro Rial e Elisa Alonso, xunto coas alumnas de 1º curso do Ciclo Medio de Atención a Persoas en Situación de Dependencia, presentaron unha Guía onde figuran Asociacións que traballan no ámbito da Discapacidade da provincia de Lugo.

A Guía podes vela na súa totalidade facendo clic na imaxe inferior

Presentacións curso 2017-2018

O próximo venres comezan as presentacións do curso 2017-2018.

Benvid@s un ano máis ó Lois Peña Novo!

O IES Lois Peña Novo, óptima opción formativa

Este sábado pasado saíu unha ampla reportaxe sobre o noso IES no xornal El Progreso (pódese ler en boa calidade nos pdf adxuntos). Anímate a rematar, completar ou diversificar o teu currículo e perfil profesional. Infórmate a partir do 4 de setembro no propio centro ou por teléfono no 982.870.860, quedan prazas libres en case tódolos ciclos, no Bacharelato e na ESA.

Mural de Maruja Mallo polo alumnado da ESA

Este ano dedicóuselle o Ano das Artes Galegas a Maruja Mallo e, como era natural de Viveiro, a Deputación Provincial de Lugo dedicoulle o material da semana escolar que leva varios cursos organizando con distintas temáticas, fornecendo de libros para o alumnado e guías didácticas tamén para o profesorado. O noso IES inscribiuse na actividade desde a biblioteca e propuxemos a realización dun mural, que fixo a profesora de Filosofía e Ciencias Sociais Paz López Guizán co alumnado da ESA. Quedamos moi content@s da actividade: Maruja Mallo está presente na entrada do IES a través dun seu debuxo, escollido e levado á parede polo propio alumnado.

Parabéns polo traballo e polo fermoso resultado!

Aumento de oferta educativa no IES Lois Peña Novo e proceso de admisión a ciclos

O IES Lois Peña Novo aumenta a súa oferta educativa co Ciclo Medio de Atención a persoas en situación de dependencia. Unha opción máis para a formación na nosa comarca!

Desta novidade e do proceso xeral de admisión a ciclos fala o noso orientador, Alfonso Villares, nesta entrevista en Radio Principal de Vilalba.

Datas dos exames finais de primeiros cursos

Publícase o calendario oficial de exames finais de de 1º de ciclos medios, superiores e bacharelato semipresencial de adultos.

Ademais das imaxes, poden descargarse en pdf nos documentos adxuntos.

Ánimo e sorte!

Contratación do servizo de cafetería para o curso 2017-2018

Denominación do contrato: Contrato de servizo de xestión e explotación da cafetería do IES Lois Peña Novo.

Duración do contrato: do 1 de setembro de 2017 ao 31 de agosto de 2018.

Os licitadores que desexen tomar parte neste procedemento poden informarse dos requisitos necesarios na dirección do centro.

Prazo límite para a entrega da solicitude e documentación: mércores 14 de xuño de 2016 ás 14:00 horas na secretaría do centro.

Poden consultarse as instrucións e condicións da contratación nos arquivos adxuntos, onde tamén se achega a instancia de participación.

Internet das cousas

Ampla reportaxe sobre o proxecto Internet das Cousas do Departamento de Informática do IES Lois Peña Novo, hoxe na Voz de Galicia.

Para lela clica aquí.