Documentación necesaria para a matrícula

MATRÍCULA 2018-2019:

A documentación que hai que aportar é a que segue.

• BACHARELATO:

• Sobre e impreso de matrícula (recóllese na conserxería nos prazos de matrícula).

• Fotocopia do DNI (se non o teñen entregado na preinscrición).

• Certificado de estudos ou equivalente (se non o teñen entregado na preinscrición).

• Boletín de cualificacións para estudantes do IES Leixa
    • Dúas fotografías (non son válidas fotocopias) tamaño carné co nome detrás. Se se imprimen directamente en ordenador, debe ser en papel fotográfico de, polo menos, 150 g.

• Recibo de ter abonado o seguro escolar (agás exentos/as). O seguro é de 1,12 € a ingresar na conta de //ABANCA ES54-2080-0233-12-3040010608.
  • CICLOS FORMATIVOS:

• Fotocopia do DNI (se non o teñen entregado na preinscrición).
    • Recibo de ter abonado o seguro escolar (agás exentos/as). O seguro é de 1,12 € a ingresar na conta de //ABANCA ES54-2080-0233-12-3040010608.
    • O alumnado do IES Leixa que promociona de 1º a 2º debe achegar o boletín de cualificacións.

Instrucións: