Adverso metereolóxico de vento, frío e neve para mañá martes 17 de xaneiro

Para mañá esta previsto un adverso meteorolóxico de vento, frío e neve que afectará a toda Galicia.
A Consellería decretou para a zona Sur de Ourense, onde se inscribe a Comarca da Limia, unha supervisión por mor de posibles efectos climatolóxicos que dificulten o transporte escolar, o que supón que mañá haberá transporte escolar de xeito ordinario e por suposto, clases lectivas no seu horario normal.
De todos modos, aínda que haxa transporte escolar, si a situación empeora pola noite é posible que non se poida ir buscar a algún alumnado na contorna por mor da neve.
Así mesmo, é posible que en algún momento da mañá as propias empresas de transporte veñan polos rapaces antes de tempo para levalos a casa si empeora a situación.
O centro permanecerá aberto no seu horario normal e o alumnado atendido polo profesorado que estea no centro.
Sexa como for, intentaremos informar o antes posible de xeito oficial. En caso de dúbida, poden consultar a páxina web oficial da Consellería para ver como se vai xestionando a situación.
Boa noite e vixíen o tempo para ter en conta calquera posible incidencia.