Benvid@s

988788548 Fax: 988788558

Móbil alternativo: 634 50 19 75

ies.lagoa.antela@edu.xunta.es

Aviso para usuarios excepcionais do transporte escolar

Bo día,

O cambio de normativa no referente ao Transporte Escolar, fai que o alumnado que sexa usuario excepcional (é dicir, o alumnado de Bacharelato e o de FP Básica que teña máis de 16 anos), teña que UTILIZAR A TARXETA XENTE NOVA para que as viaxes ao Instituto e ao seu domicilio lle sexan gratuítas.

O resto do alumnado (da ESO e de FP Básica ata 16 anos) pode solicitala tamén para conseguir bonificacións en outros viaxes interurbanos ou metropolitanos de Galicia, xa que o Transporte Escolar teno garantizado e gratuíto.

Deben solicitar dita tarxeta no seguinte enderezo web:

Calquer dúbida ou cuestión, poden porse en contacto co centro polos medios habituais.

Saúdos

Calendario inicio curso 2021/2022

No calendario axunto fanse públicas as datas de comezo do curso académico 2021/2022 no IES Lagoa de Antela.

Calendario inicio curso

Listaxes provisionais do Fondo Libros

Dáse publicidade ao listado provisional do fondo solidario de libros de texto; os listados publicaranse no taboleiro situado no interior do recinto do centro.

Así mesmo, as persoas solicitantes poden acceder por vía electrónica aos seus expedientes (reparto de libros do fondo e vales), a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

Calendario setembro curso 2020/2021

Faise público o calendario de setembro para o actual curso 2020/2021

Calendario de setembro 2021/2022

Listaxe libros texto para o curso 2021/2022

No arquivo axunto están recollidos os libros de texto que se empregarán nas diferentes materias durante o curso escolar 2021/2022.

Libros 2021/2022

Horario de apertura durante o verán

Durante todo o verán o centro permanecerá aberto ao público en horario de 10:00 a 13:00 h

CALENDARIO FIN CURSO 2020/2021

Publicase o calendario fin de curso 2020/2021 para os cursos de ESO, 1º BACHARELATO E FP BÁSICA

Listaxe de reservas admitidas para o curso 2021/2022

Publicase a listaxe definitiva de reservas admitidas para o curso 2021/202 de alumnado procedente de centros adscritos ao IES Lagoa de Antela para o primeiro curso da ESO.

A información contida neste informe pode visualizarse:

• presencialmente, no taboleiro de anuncios situado no interior do centro
  • telematicamente, a través da apliación admisiónalumnado empregando a Chave 365 ou certificado dixital

Novos positivos no centro

Bo día,

esta semana acumulamos 5 novos positivos no centro. 3 deses casos corresponden coa aula confinada de bacharelato como era previsible.
Os outros 2 casos foron contactos con positivos fóra do ambiente escolar.

En principio, os positivos producíronse por contactos externos ao centro e a Consellería entende que non é necesario tomar ningunha outra medida sanitaria, de momento.
O resto de alumnado e grupos seguirán coa súa docencia habitual.

De tódolos xeitos, pregramos responsabilidade das familias e dos alumnos/as, estremar as medidas de protección e non relaxarse nas mesmas cando fagan vida social, dentro ou fóra do instituto.

Calquera dúbida ou cuestión, poden contactar co centro nas formas habituais.

Saúde e sorte
Equipo Covid IES Lagoa Antela