Coñecer para protexer

Menús CURSO 21/22

Pinchar en adxuntos para ver os menús. Están os menús do 2º Trimestre e os do 3º Trimestre

Admisión alumnado

• Todas as solicitudes de alumnado procedente de centros adscritos foron admitidas.

• O prazo de solicitud para admisión de alumnado de centros non adscritos será dende o 1 ao 21 de marzo.

25 Novembro no Fontem Albei. Morra o conto

As titoras do primeiro e segundo ciclo da ESO traballaron en colaboración co equipo de dinamización lingüística na elaboración de slogans e fotografías.

Aberto plazo para a inscrición como colaboradores do comedor para o curso 21/22

Premede en adxunto para máis información

Adiadas ata novo aviso as eleccións ao Consello Escolar

Segundo se establece na Resolución do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, adíanse todos os procesos electorais para a proclamación de novos/as representantes no Consello Escolar que se convocaran seguindo a Resolución do 30 de setembro de 2020 (publicada no DOG nº204 de 8 de outubro).

Ante esta resolución, os comicios que se ían celebrar no

Eleccións ao Consello Escolar 2020-2021

Estimada Comunidade Educativa:

De acordo co Regulamento Orgánico dos Institutos de Ensino Secundario –Decreto 324/1996, do 26 de xullo- (DOG nº156 de 9 de agosto) e da Resolución do 30 de setembro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación

CARTA DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Dende o departamento de orientación do CEIP Plurilingüe Santa María nos gustaría facer fincapé nos alumnos/as con NEE. A educación destes alumnos debe rexirse polo principio de atención a diversidade. No noso centro ademais das correspondentes adaptacións curriculares que non entendemos so como unha mera adaptación de contidos curriculares, pretendemos priorizar a funcionalidade.