Benvidos ao IES Fonmiñá

Avda. Doutor Cabaneiro s/n. C.P. 27287. A Pastoriza (Lugo)

Tlf: 982 87 00 15 / 982 87 00 16

e-mail: ies.fonmina@edu.xunta.es

COMEZO DO CURSO 2019-2020

O luns 16 de setembro faremos as presentacións dos grupos, desde as 9.20 ata as 10.

* Lembramos que haberá transporte escolar ordinario para vir ao instituto ás 9.20, pero non haberá transporte ás 10 para a volta a casa.

O martes 17 comenzarán as clases con normalidade.

Calendario de exames de setembro

Fin de curso e despedida da promoción de 4º de ESO

Promoción de 4º da ESO coa xefa de estudos e a titora

Entrega de notas e reclamacións de xuño

Os boletíns de calificación da avaliación ordinaria de xuño entregaranse o vindeiro martes 24 ás 11:00.
Cada grupo na súa aula correspondente.

O prazo para facer reclamacións será os martes 24 de 11:00 a 13:00, e o mércores 25 de 10:00 a 13:00.

Achégase a celebración do 20 aniversario do IES Fonmiñá

O IES Fonmiñá fai 20 anos!. Foron moitas as persoas que pasaron polo noso centro, moitos actos realizados, excursións... Por iso, queremos renderlle a homenaxe que se merece!.

Ide reservando o 29 de xuño nas vosas axendas: faremos unha celebración con moitas sorpresas!

"A Táboa Periódica e Galicia"

O 24 de maio, o alumnado de Física e Química de 4° e parte do de 3° atopábase en Santiago de Compostela, concretamente na Facultade de Química da USC. Esta facultade, no marco da celebración do 150 aniversario do descubrimento da Táboa dos Elementos Químicos por Dmitry Mendeleev, organizou o concurso "A Táboa Periódica e Galicia" para resaltar a importancia dos elementos químicos na vida diaria.

O noso alumnado participou neste concurso co seu cartel "O carbono nas nosas vidas", un estupendo traballo supervisado por Iván, o seu profesor de Física e Química.

Parabéns ao noso alumnado e a Iván polo súa dedicación e entrega!

I encontro de O Globo, observatorio para educar na cidadanía global

O alumnado de 2° ESO e parte do de 3° ESO desprazouse o 24 de maio ata A Coruña para asistir ao "I encontro de O Globo, observatorio para educar na cidadanía global".

Alí, participaron en obradoiros de reflexión sobre as desigualdades e artivismo (arte+activismo), e nunha sesión de cabaret reivindicativo. Ademais, mostraron os seus traballos realizados durante o curso e coñeceron os elaborados por outros centros.

Charla de Xurxo Mariño sobre o seu libro. TERRA: CIENCIAS, AVENTURAS E SORPRESAS DUNHA VIAXE ARREDOR DO MUNDO

O pasado día 8 de maio visitou o centro Xurxo Mariño, biólogo e experto en Neurofisioloxía, para presentarnos o seu libro TERRA: CIENCIAS, AVENTURAS E SORPRESAS DUNHA VIAXE ARREDOR DO MUNDO.

Con fotografías de fondo que el mesmo tomou, foinos relatando a súa volta ao mundo de 11 meses, mesturando anécdotas da viaxe e descripcións da ciencia que hai detrás dos espectáculos da natureza.

Quedámonos cunha gran reflexión que nos suxeriu Xurxo Mariño: "a viaxe comeza nunha/nun mesma/o"