HORARIOS DOS GRUPOS NO CASO DE CONFINAMENTO DURANTE O CURSO 2020-2021

No caso de confinamento dun grupo ou de todo o centro, estes son os horarios "espello" que rexerán (ver ficheiro adxunto) o tempo que dure o mesmo.

As clases destacadas en cor laranxa serán impartidas telematicamente e o alumnado deberá conectarse ao sistema de videoconferencia habilitado pola consellería.

Durante as clases destacadas en cor verde, o alumnado deberá realizar as tarefas da materia correspondente.

Programa de orientación académica e profesional "Orientaline"

Xa tedes a vosa disposición o acceso ao programa Orienta de orientación académica e profesional na súa versión online (Orientaline) para o curso 2020-21. Podedes acceder entrando na sección de Orientación Académica da Aula Virtual do IES Fonmiñá. Alí atoparedes cuestionarios, itinerarios e todo tipo de información sobre as posibilidades académicas e profesionais.

Plan Proxecta "Donas de si". Cine e igualdade: Agora

Enmarcada no programa Donas de si, o alumnado de Ciencias Aplicadas á Actividade Profesional de 4ºESO viron a película Agora, de Alejandro Amenábar. Con esta actividade preténdese visibilizar as figuras das mulleres pioneiras en diferentes disciplinas científicas para así fomentar as vocacións entre as nosas rapazas ademais de animalas ao emprendemento.

Plan Proxecta "Donas de si". Visita da escritora Eva Mejuto

O día 22 de outubro contamos no noso centro coa presenza da escritora Eva Mejuto, que nos veu falar dunha das súas obras, Memorias do silencio, e nos invitou a reflexionar sobre o papel das mulleres na historia.

AXUDAS DO CONCELLO DA PASTORIZA PARA O TRANSPORTE ESCOLAR, CURSO 2019/2020.

Ábrese o prazo (ata o 14  de outubro) para solicitar axudas para sufragar o custe do traslado dos/as estudantes que cursen estudos non universitarios en centros públicos fóra do termo municipal.

Adxúntase bando municipal coa convocatoria das axudas.

AVISO IMPORTANTE: NON HABERÁ SERVIZO DE CAFETERÍA.

NESTE CURSO 2020/2021 NON HABERÁ SERVIZO DE CAFETERÍA, POLO QUE SERÁ PRECISO TRAER ALGO DA CASA PARA COMER DURANTE O RECREO.