Omitir cursos

Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

Curso de 2º de Tecnología.

Recursos da materia de Tecnoloxía de 4º de ESO

Apprendre le français, c'est facile! Tu trouveras ici des liens utiles, des activités, de la musique et des jeux pour t'amuser en apprenant.

Apprendre le français, c'est facile! Tu trouveras ici des liens utiles, des activités et des jeux pour t'amuser.

WELCOME BACK TO IES FERROL VELLO

Materiais empregados neste curso 2013/2014.
Materiais empregados no curso 2012-2013
Escriba un pequeno parágrafo que explique en que consiste o curso de forma concisa e atraente.
Materiales de segundo E.S.O.
Recursos de matemáticas para primero
Estimados alumnos a partir de ahora nos pondremos en contacto a partir de la plataforma
Hola, estimados alumnos de primeiro. A partir de agora podedes consultar as presentacións e todos os traballos propostos na páxina web do centro. Os traballos entréganse a través da plataforma. Saúdos Puri
Estimados alumnos de terceiro, a partir desta data debedes de consultar a páxina web do centro, e na Aula virtual, o voso curso. Nel estarán as presentacións e os traballos propostos, que serán enviados a través da plataforma. Un saúdo Puri
Hola, estimados alumnos de segundo, a partir de ahora intentaremos trabajar a través de el aula virtual del centro. Los trabajos serán enviados y corregidos a través de la plataforma. Saludos
Desde esta plataforma intentaremos trabajar descargando las presentaciones y convocando los trabajos.
Caracteristicas de las tres religiones monoteistas : judaismo, cristianismo e islam.
Recursos para as clases de lingua.
Comezamos coa aula virtual de galego; unha nova ferramenta para aprender máis e mellor!
Bienvenidos a nuestro espacio de Lengua Castellana.Espero que consultéis las presentaciones y realicés las actividades propuestas.

Reglas y ejercicios de acentuación
Neste curso figurarán enlaces, materiais, e todo tipo de información necesaria para abordar as necesidades específicas dos alumnos que acoden a aula de pedagoxía terapéutica.

O IES Ferrol Vello participa por primeira vez no proxecto Abalar neste curso 2012-2013. Levarase a cabo un proxecto de formación de centro onde participará o profesorado do centro

Introducción ao Sistema Cónico de Perspectiva Lineal. Elementos do sistema. Tipos de perspectivas. Exemplos. Exercicios. Enlaces.
Apartados de arte dos distintos cursos

Materiais para o proxecto :"Dereitos humáns"
Materiales para la elaboración del trabajo sobre el tema de los Derechos Humanos.
Didactic unit: Aerobic, health and fitness
Catálogo con los productos de Dises
Glosary of Technology and Physical Education for bilingual groups
Curso para a posta en común do grupo de mediación
Breve exposición do traballo por proxectos e o seu vínculo coas Competencias Básicas.

Recursos complementarios para aprender sobre a lingua latina, cultura, historia, usos e costumes da antiga Roma.