Charla trastornos alimentarios

O xoves 31 de xaneiro o alumnado de 3º Eso tivo unha charla na Biblioteca sobre trastornos alimentarios, na que se falou sobre a Anorexia Nerviosa, a Bulimia Nerviosa, o Trastorno por atracón, a Vigorexia e o Transtorno Dismófico Corporal. O alumnado participou activamente durante a charla e aprenderon pautas para poder axudar a un amigo que teña algún destes trastornos, así como a diferenciar unha serie de mitos e realidades que levan asociados.

RECORDADE: ESTÁ BEN SER TAL E COMO TI ES. NON O OLVIDES NUNCA.

+ +

Noticiario febreiro 2019

Compañía Chameleon Teatro

Como en cursos anteriores, volvemos contar coa compañía Chameleon Teatro para a representación organizada polo departamento de inglés.  Jimena foi a actriz que nos levou a todos de viaxe a Mozambique en busca dun ruby.

A surfista Martina Álvarez imponse na proba da Barrosa

A nosa alumna retomou a competición nacional gañando en sub-14 e sub-16

"Equipo de Mediación" Curso 2018-19

XII Certame Literario 2018-19

Noticiario xaneio 2019

Programas europeos promovidos por SEPEI

Dentro dos programas europeos promovidos por SEPEI (Servizo Española para a Internacionalización da Educación), o noso centro participará neste proxecto nun curso titulado "de proa ás TIC en Europa." Catro profesores de secundaria viaxarán a Grecia e Gales durante cinco días para participar en intercambios sobre a robótica e TIC nas escolas destes países.
O CFR (Centro de Formación e Recursos) Ferrol é o que nos anima a ter esta experiencia e feito todos os arreglos necesarios para que o proxecto fora aprobado, así como outros outros centros da comarca de Ferrol.
+

Esperamos que a experiencia dos nosos mestres serve para internacionalizar o INSTITUTO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA FERROL VELLO

Noticiario decembro 2018